  • Data: 2011-12-05 11:54:43
    Temat: Re: Do czego służą ograniczenia prędkości
    Od: Arek <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-12-01 21:46, Shrek pisze:

    > Bo ja wiem... 4 lata to dość dużo. Tak czy inaczej, wyciąganie wniosków
    > na zasadzie korelacji jest dość nieprofesjonalne. Nawet statystycy,
    > którzy uchodzą za kłamców raczej niechętnie to robią...

    Jak wnioski nam się nie podobają, to zawsze czegoś zabraknie aby je
    wyciągnąć. Natomiast jeżeli są ok. to nie trzeba żadnej podstawy aby je
    wciągnąć. Prosta logika.

    Co przemawia za tępym zwiększaniem ograniczeń i utrudnianiem ruchu?
    Ciągle się to robi i jakoś efekty marne. Ale tu wniosku wyciągnąć nie
    można, bo on nam najzwyczajniej nie pasuje.

    A.