  • Data: 2014-08-07 03:15:35
    Temat: Re: Do Pszemola kilka pytań
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Pszemol" lrugcm$uuo$...@d...me

    > Do pierwszego z nich sam podałeś linka do filmu na youtube.
    > Drugi kabelek masz dostarczony przez Apple w zestawie z telefonem.

    Wiemy zatem, ajk wygląda jeden z tych kabelków i domyślamy
    się, że kosztuje dużo, co jest jego głównym atutem.
    Jak wygląda kabelek USB?

    > O tak? Nawet jak jedzie na rowerze z prędkością 20km/h i wypadnie
    > na asfalt i potem się tą prędkością 20km/h po asfalcie przejedzie
    > ekranem uderzając na koniec w krawężnik betonowy i odbijając
    > jak piłka bilardowa od krawędzi stołu? Ciekawe...

    Mnie nie ciekawi -- być może dlatego nie zrzucałem. ;)

    > Nie, nie zawile. Nie wyciagaj błędnych wniosków.
    > Po co mam pisać jeszcze raz co jest napisane w podanym linku?

    Aby streścić?

    > Tylu osobom to znaczy ilu konkretne?

    Zobacz, ilu jest chętnych na naprawy czy same szkła czy ekrany. ;)

    > Wiesz, że Apple sprzedał ponad 500 milionów sztuk iPhone?

    Wiem, że cały iOS jest marginesem wobec Androida.

    > Przecież nikt nie argumentuje że ekran w iPhone jest
    > całkowicie niezniszczalny... Jak się uprzesz to zniszczysz!

    Wątpię w to, że ludzie są aż tak dziwnie uparci.

    > Nie podchodź do zagaganienia zerojedynkowo...
    > Wszystkie ekrany się rysują i wszystkie wytrzymują jakieś wyginanie.
    > Jedne po prostu bardziej a inne mniej.

    I te iPhonów przypominają Monsterowy.

    Oglądałem upór ludzi piłujących (bezskutecznie)
    pilnikami swoje ekrany z GG.

    > To czemu sobie krzywdę sam robisz?

    Rozmawiając z Tobą? Nie zdawałem sobie sprawy,
    że zamiast rozmowy będzie autodestrukcja. ;)

    > Ciemny ekran to zaleta? W jakiej bajce Ty żyjesz? :-)

    Dla mnie to wada, ale są na tej grupie tacy, którym ciemny ekran pasuje.

    > Samsung jest renomowaną firmą ale robi produkty z wielu
    > różnych półek. Wiadomo że produkt z dolnej półki będzie
    > gorszy niż flagowiec - ale na tej dolnej półce będzie tam
    > konkurował z równie tanim produktem gorszej firmy...

    Znam też te z najwyższej półki Samsunga -- problemy
    dotykają głównie akumulatorów.

    > No przecież tam Ci pokazali wszystko od początku.

    Mogli kłamać. Już wiem, że nie kłamali.

    https://www.youtube.com/watch?v=mwyNbl3XWqs

    Teraz bądź tak miły i pokaż linki do obrazków
    i cen innych akcesoriów bez których trudno obyć się.

    "Pszemol" lrs1bi$965$...@d...me

    > Tak jest.

    > To może Twoje możliwości są niskie :-)

    Moje możliwości mają wpływ na ceny iPhone?

    > No to podyskutowaliśmy :-)

    Pojeździj z nawigacją -- wówczas pogadamy.

    > Będziesz się z tym bublem męczył zamiast odnieść go do sklepu?

    Tak.

    > Nie mylisz przypadkiem Apple z iPhone? :-))

    Nie.

    > W ten jeden dzień była promocja i ta aplikacja która zwykle
    > kosztuje 6 czy tam 9 złotych

    Czyli na jeden dzień uległa pogorszeniu jakość tej aplikacji?

    > była do pobrania za darmo...
    > Nic więcej. Zadymę potem zrobili chłopcy-androidowcy.

    Jaki sens w tych aplikacach skoro można bez
    nich podłączyć kabelkiem iPhona do laptopa?

    -=-

    I dlaczego te urządzenia są produkowane w Chinach?
    Aby podnieść koszty produkcji?

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'