  • Data: 2014-08-08 00:22:39
    Temat: Re: Do Pszemola kilka pytań
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Pszemol" lrumq0$2dj$...@d...me

    > Kto to jest "my" w tym wiemy? Reprezentujesz jakąś grupę hejterów?

    Czytelnicy tego wątku.

    > Co to znaczy dużo a co znaczy mało?

    > Zerknij na tą aukcję:
    > http://www.ebay.com/itm/390668466094
    > Masz taki właśnie kabelek jak na video za 15zł z darmową wysyłką...
    > 15zł to dla Ciebie dużo? Naprawdę?? Poważny Ty jesteś?

    Po co mi osobny kabelek do każdego urządzenia?
    Wolę mieć uniwersalne kabelki.

    > Wpisz sobie w google odpowiednie słowa kluczowe a zobaczysz jak wygląda taki
    kabelek.

    > Kto to dziadostwo w ogóle kupuje?

    To dobre pytanie -- dotyczy tak Monsterów, jak i iPhonów czy iPadów.

    > I co z tego dla Ciebie wynika?

    Że ani Twój iPhone nie ma GG, ani mój Monster.

    > To po co kupiłeś telefon z wadą?

    Nie znałem jasności Overmaxa przed jego zakupem -- kupiłem go via net.

    "Pszemol" lrtobl$rfv$...@d...me

    > Z TV przez kabelek HDMI lub wifi.
    > Z laptopem przez kabelek USB lub wifi.

    > mówiąc nigdy nie wpadło mi do głowy podłączać go do tv... po co?

    No własnie -- po co? ;)

    > To, co dla Ciebie "trudno się obyć" ja się obywam od ponad 3 lat.

    Szczerze mówiąc nigdy nie łączysz -- nawet nie myślisz
    o łączeniu, choć łączysz przez kabelek HDMI lub wifi.

    > Pytałeś wyżej o to ile kosztuje kabelek HDMI.

    Ile zatem kosztuje kabelek USB?

    > Jeśli chodzi o USB to kabelek USB jest jeszcze tańszy...
    > Nie pamiętam gdzie kupiłem swój, ale tu masz taki za 3zł:
    > http://www.ebay.com/itm/111294974333
    > Przestaniesz już użalać się jak to wszystko jest drogie do iPhone?

    Długo cieszyłeś się tym kabelkiem za 3 złote?

    > Na to wygląda skoro je porównujesz...

    Ja tablet łączę z telewizorem różnymi metodami -- Tobie
    ,,nigdy nie wpadło do głowy podłączać go do tv... po co?''.

    I ja jestem ograniczony? Nie Ty?

    > Zabawny jesteś twierdząc że GPS do nawigacji nie jest potrzebny...

    Ja tak twierdzę?

    Nie żartuj -- w tych sytuacjach GPS nie jest konieczny.
    ---> Jest potrzebny znacznie wcześniej. Korzystałeś kiedyś
    z nawigacji? Na pewno nie.

    Wcześniej, czyli nie w chwili skręcania.

    > I jeszcze mi zalecasz "pojeżdzenie sobie z nawigacją" - weź przestań
    > się kompromitować... Jak bez GPS będzie Twój telefon znał Twoją
    > aktualną pozycję aby Cię uprzedzić dźwiękowo że zaraz będziesz
    > miał skręcić w prawo czy lewo?

    Nie tylko z nawigacją nie jeździłeś, ale nie kierowałeś samochodem nigdy.

    > Masochista.

    > Tak, spadła najwyraźniej do zera...

    > Jaki jest sens dedykowanej aplikacji do eBaya czy Skype skoro
    > można z tych serwisów skorzystać przez przeglądarkę www?

    Nie wiem -- nie korzystam.

    > Ano specjalistyczny appek daje Ci wygodę, lepsze dostosowanie,
    > jakieś ulepszenia czy rozszerzenia standardowego działania, itp.

    > Nie ma to związku z samymi kosztami produkcji...
    > Główny powód, z tego co mi wiadomo, polega na dynamice.
    > Proces uruchamiania wielkoseryjnej produkcji od zera do
    > pełnej prędkości jest o wiele krótszy tam niż w USA czy
    > Europie. Wyobrażasz sobie zatrudnienie np. w Krakowie
    > czy Warszawie 8700 inzynierów i 200000 monterów ?

    W którym mieście Chin Apple zatrudnia 200000 monterów?

    > Czas potrzebny na rekrutację 8700 inżynierów i techników
    > do zawiadowania tymi 200 tysiącami robotników na produkcji
    > w US to około 9 miesięcy. W Chinach 15 dni. Ten telefon jest
    > produkowany w niewyobrażalnych ilościach w krótkim czasie.
    > Rzucają na rynek miliony sztuk na raz a i tak mają problemy
    > z zaopatrzeniem wszystkich sklepów i masz te sławne kolejki...

    Po pierwsze Win95 były nie mniejsze, choć dziś ogólnie
    wiadomo, że to był system niemal bezużyteczny.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'