  • Data: 2014-08-08 04:15:48
    Temat: Re: Do Pszemola kilka pytań
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> wrote in
    message news:ls0u88$1p2$1@node1.news.atman.pl...

    > Po co mi osobny kabelek do każdego urządzenia?
    > Wolę mieć uniwersalne kabelki.

    Czyli już porzuciłeś argument że "kosztuje dużo",
    teraz czepiasz się jego niestandardowości ?

    Co jest dla Ciebie ważniejsze: kabelek czy to aby się telefon
    nie zawieszał jak chcesz zrobić zdjęcie lub odebrać rozmowę?

    > To dobre pytanie -- dotyczy tak Monsterów, jak i iPhonów czy iPadów.

    Nie bardzo dotyczy iPhonów ani iPadów.
    Nie znam nikogo kto narzeka na swojego iPhona lub iPada.
    Znam jednak conajmniej jednego użytkownika Monstera
    który na niego bardzo narzeka, wręcz wystawia mu opinię
    dyskwalifikującą.

    > Że ani Twój iPhone nie ma GG, ani mój Monster.

    A możesz mi wyjaśnić to swoje dziwne wnioskowanie?
    Oczekujesz że pilnik zarysuje GG czy że nie zarysuje?

    > Nie znałem jasności Overmaxa przed jego zakupem -- kupiłem go via net.

    No ale wiedziałeś że użytkownicy narzekają na jego jasność...
    Przecież czytałeś opinie użytkowników, prawda?

    > No własnie -- po co? ;)

    No wiesz po co? Bo ja poważnie nie wiem po co...

    > Długo cieszyłeś się tym kabelkiem za 3 złote?

    Nadal się nim cieszę.

    > Ja tablet łączę z telewizorem różnymi metodami -- Tobie
    > ,,nigdy nie wpadło do głowy podłączać go do tv... po co?''.
    >
    > I ja jestem ograniczony? Nie Ty?

    Oświeć mnie, mistrzu... Napisz jakie to oczywiste powody
    skłaniają Cię do połączania tableta/telefonu do TV...
    No i napisz jakimi to "różnymi metodami" to robisz.

    > W którym mieście Chin Apple zatrudnia 200000 monterów?

    Chodzi o miasto Shenzhen. Ty niczego nie potrafisz wygooglać?
    Ale to nie Apple ich zatrudnia tylko applowski podwykonawca,
    firma Foxconn.

    > Po pierwsze Win95 były nie mniejsze, choć dziś ogólnie
    > wiadomo, że to był system niemal bezużyteczny.

    O czym Ty mówisz? Piłeś coś?
    Co ma produkcja Win95 do produkcji iPhone??