  • Data: 2014-08-09 00:58:54
    Temat: Re: Do Pszemola kilka pytań
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Pszemol" ls32qi$rje$...@d...me

    > Apple - Pentagram: firma/marka
    > iPhone - Monster: produkt

    Monster (ten, o którym rozmawiamy) jest jeden (jako model) zaś iPhonów
    jest masa. Pentagram produkuje nie tylko Monstery, ale także inne
    smartfony -- spośród telefonów komórkowych. Apple produkuje tylko
    iPhony -- spośród telefonów komórkowych. Poza iPhonami Apple produkuje
    także tabletopodobne iPady i komputery podobne do PC. Pentagram także
    produkuje różne inne urządzenia, jednakże nie mają one wiele ze sobą
    wspólnego, jak ma to miejsce w produktach Apple.

    Pod nazwą iPhone kryje się specyficzna ideologia (notabene wroga ludziom)
    firmy Apple. Pod nazwą Monster kryje się kilka modeli samrtfonu produkowanego
    przez Pentagram, z tym że te smartofny pod względem swej filozofii ;) niczym
    nie różnią się od masy innych smartofnów z Androidem.

    > Czego tu nie rozumiesz?

    Monstera A od Monstera B tyle samo dzieli co Monstera X od jakiegokolwiek
    innego samrtfonu z Androidem. Natomiast różnice pomiędzy różnymi wydaniami
    iPhona są zdecydowanie mniejsze.

    > Zrozum, że iPhone to też konkretny model urządzenia.

    Telefon Appla -- jest cała masa modeli iPhona.

    > Natomiast Apple to jest marka/firma która go projektuje.
    > A że doczekał się już 4 czy 5 nowszych wersji...
    > Masz Monster i Monster X5 i Monster X5 Pro.
    > Tak samo jak masz iPhone4, iPhone5, iPhone5S i iPhone 5C.

    > Może Monster X5 Pro powinieneś sobie kupić, co?

    Może -- a gdzie jest zapisana taka powinność?

    > Może będzie się mniej zawieszał?

    Myślę, że tak. Ma więcej RAMek -- a ten parametr jest tutaj kluczowym.

    > Tak samo jak nie masz pewności że każdy Overmax się nie zawiesza.

    Tak samo -- z tym że ja tym razem pisząc o Overmaxie -- mam
    na myśli tylko ten jeden egzemplarz, który kupiłem. Niby nie
    piszę tego wprost, ale chyba oczywiste jest, że nie wróżę ale
    opisują to, co widzę, a przecież mam tylko jeden egzemplarz Overmaxa.

    > O, to ciekawe...

    Bardzo. ;)

    > Znasz ich bliżej?

    Bliżej niż Ciebie. Na dodatek wiem, że nie każdy z nich jest trepem. :)

    > Ilu ich jest?

    Nie liczyłem.

    > Jakie wersje tych urządzeń mają?

    Nie interesowałem się tym, ale raczej to nowe urządzenia.

    > Możesz coś więcej powiedzieć na temat konkretnych wad
    > iPhone/iPad z których niezadowoleni są Twoi znajomi?

    -- ponoć mają niewymienne i nierzadko wadliwe akumulatory
    -- nie dają się łatwo łączyć z resztą świata (nawet via m@il)
    -- mają słabe ekrany

    > Każdy ma prawo do swojej opinii... ty też, ona też.
    > Dla niej jest niepotrzebny i nic na to nie poradzisz.

    Nie poradzę. Prawda o tym, iż nie potrafisz korzystać
    ani z łącza HDMI, ani z odbiornika GPS, ani zapewne
    z wielu innych dobrodziejstw -- coś ;) tłumaczy. :)

    > Fabryczny po trzech latach codziennego używania zaczął przerywać.

    To kiepsko. Ponoć złącza USB liczone są na 50 tysięcy włączeń i wyłączeń.
    3 lata to niemal 1096 dni. nawet jeśli dziennie włączałeś i wyłączałeś
    średnio 5 razy -- zużyłeś złącza dopiero w 10 procentach...

    Same przewody zwykle wytrzymują znacznie dłużej. :)

    Ale nie martw się -- Monsterowy przewód padł szybciej. :)
    Po jakimś czasie dowiesz się, że oba te urządzenia wyszły
    z tej samej fabryki. ;)

    Używam z powodzeniem przewodu USB od Noki, Overmaxa i kupionego
    wraz z ,,ładowarką samochodową'' za kilka złotych. :)

    -=-

    Apple (jak M$) był ,,zbawcą ludzkości'', pomagając biednym i głodnym
    w Afryce. Niestety Afrykanie uznali, że Apple zarzucał ich śmieciami. :)

    Niewymienne akumulatory w urządzeniach Apple dały powód do spraw
    sądowych -- Apple musiał ustąpić i umożliwić wymianę zużytych
    (nierzadko wadliwych od początku) akumulatorów.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'