  • Data: 2014-08-07 02:14:47
    Temat: Re: Do Pszemola kilka pytań
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> wrote in
    message news:lruan5$f7g$1@node2.news.atman.pl...
    > "Pszemol" lrtobl$rfv$...@d...me

    > Możesz dać link do fotek z takimi kabelkami?

    Do pierwszego z nich sam podałeś linka do filmu na youtube.
    Drugi kabelek masz dostarczony przez Apple w zestawie z telefonem.

    > Nie spadła, ale i nie rysuje się od spadania. ;)

    O tak? Nawet jak jedzie na rowerze z prędkością 20km/h i wypadnie
    na asfalt i potem się tą prędkością 20km/h po asfalcie przejedzie
    ekranem uderzając na koniec w krawężnik betonowy i odbijając
    jak piłka bilardowa od krawędzi stołu? Ciekawe...

    > IMO: Skoro nie napiszesz jak -- liczono zawile.

    Nie, nie zawile. Nie wyciagaj błędnych wniosków.
    Po co mam pisać jeszcze raz co jest napisane w podanym linku?

    > Ciekawe, dlaczego tylu osobom potłukły się ich ekrany...

    Tylu osobom to znaczy ilu konkretne?
    Wiesz, że Apple sprzedał ponad 500 milionów sztuk iPhone?

    Przecież nikt nie argumentuje że ekran w iPhone jest
    całkowicie niezniszczalny... Jak się uprzesz to zniszczysz!

    > Ale ekranów nie przekonuje -- ekrany te łapią rysy i wytrzymują wyginanie.

    Nie podchodź do zagaganienia zerojedynkowo...
    Wszystkie ekrany się rysują i wszystkie wytrzymują jakieś wyginanie.
    Jedne po prostu bardziej a inne mniej.

    > Prawda i nieprawda, bo Monster jest drogi/.

    To czemu sobie krzywdę sam robisz?

    > Overmax jest tani i ma jedną zasadniczą wadę -- jest ciemny.
    > Wielu uważa tę ciemnotę za zaletę.

    Ciemny ekran to zaleta? W jakiej bajce Ty żyjesz? :-)

    > Samsung to renomowana wg Ciebie?
    > W Ace zawieszał się 3G.

    Samsung jest renomowaną firmą ale robi produkty z wielu
    różnych półek. Wiadomo że produkt z dolnej półki będzie
    gorszy niż flagowiec - ale na tej dolnej półce będzie tam
    konkurował z równie tanim produktem gorszej firmy...

    > Nie wiem jak łączysz.

    No przecież tam Ci pokazali wszystko od początku.

    > Aha... Ile kosztuje ten kabelek?

    Nie wiem, nigdy nie potrzebowałem... Zapytaj w sklepie albo użyj Googli.

    > Do możliwości oczywiście.

    To może Twoje możliwości są niskie :-)

    > Nie żartuj -- w tych sytuacjach GPS nie jest konieczny.
    > Jest potrzebny znacznie wcześniej. Korzystałeś kiedyś
    > z nawigacji? Na pewno nie.

    No to podyskutowaliśmy :-)

    > Na razie starcza mi Monster.
    > Samsunga wymieniłem, bo był dla mnie zbyt słaby.

    Czyli coś co dyskwalifikuje produkt jednak go nie dyskwalifikuje.
    Będziesz się z tym bublem męczył zamiast odnieść go do sklepu?

    > Już napisałem -- iPhone to marka, zaś Monster to model.

    Nie mylisz przypadkiem Apple z iPhone? :-))

    > Napisz, jaki sens jest w tym, co reklamowałeś:
    >
    > USB pendrive pod iOS - dzis za darmo

    W ten jeden dzień była promocja i ta aplikacja która zwykle
    kosztuje 6 czy tam 9 złotych była do pobrania za darmo...
    Nic więcej. Zadymę potem zrobili chłopcy-androidowcy.