  • Data: 2014-08-07 04:04:13
    Temat: Re: Do Pszemola kilka pytań
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> wrote in
    message news:lrujvr$op1$1@node2.news.atman.pl...
    > "Pszemol" lrugcm$uuo$...@d...me

    > Wiemy zatem, ajk wygląda jeden z tych kabelków

    Kto to jest "my" w tym wiemy? Reprezentujesz jakąś grupę hejterów?

    > i domyślamy się, że kosztuje dużo, co jest jego głównym atutem.

    Co to znaczy dużo a co znaczy mało?

    Zerknij na tą aukcję:
    http://www.ebay.com/itm/390668466094
    Masz taki właśnie kabelek jak na video za 15zł z darmową wysyłką...
    15zł to dla Ciebie dużo? Naprawdę?? Poważny Ty jesteś?

    > Jak wygląda kabelek USB?

    Wpisz sobie w google odpowiednie słowa kluczowe a zobaczysz jak wygląda taki
    kabelek.

    > Aby streścić?

    Nie chce mi się.

    > Zobacz, ilu jest chętnych na naprawy czy same szkła czy ekrany. ;)

    No ilu? Powiedz, nie krępuj się... Jaki to stanowi % sprzedanych urządzeń?

    > Wiem, że cały iOS jest marginesem wobec Androida.

    A co to ma do rzeczy? Masz suche liczby: 500 milionów sprzedanych
    iPhone, ile ma rozbitą szybkę? Wiesz ile czy dalej będziesz płakał że
    "dużo"?

    > Wątpię w to, że ludzie są aż tak dziwnie uparci.

    Popatrz na siebie... Uparłeś się, że samemu nie poszukasz kabelka USB
    w sieci. Uparcie pytasz się mnie o to jak on wygląda już który raz?
    Tak, ludzie są bardzo dziwnie uparci... :-)

    > I te iPhonów przypominają Monsterowy.

    Nie widziałem żadnego "monstera" na oczy... gdzie takie coś sprzedają?
    Kto to dziadostwo w ogóle kupuje?

    Cóż warte jest szkiełko GG jeśli za tym szkiełkiem jest zepsuty,
    zawieszający się, resetujący się smarftone? Dla mnie warte jest ZERO.

    > Oglądałem upór ludzi piłujących (bezskutecznie)
    > pilnikami swoje ekrany z GG.

    I co z tego dla Ciebie wynika?

    > Rozmawiając z Tobą? Nie zdawałem sobie sprawy,
    > że zamiast rozmowy będzie autodestrukcja. ;)

    Acha.

    > Dla mnie to wada, ale są na tej grupie tacy, którym ciemny ekran pasuje.

    To po co kupiłeś telefon z wadą?

    > Znam też te z najwyższej półki Samsunga -- problemy
    > dotykają głównie akumulatorów.

    No popatrz... czyli znowu iPhone lepszy? A to Ci dopiero destrukcja...

    > Teraz bądź tak miły i pokaż linki do obrazków
    > i cen innych akcesoriów bez których trudno obyć się.

    Kabelka HDMI do telefonu nie mam, nigdy nie miałem i szczerze
    mówiąc nigdy nie wpadło mi do głowy podłączać go do tv... po co?
    To, co dla Ciebie "trudno się obyć" ja się obywam od ponad 3 lat.

    > "Pszemol" lrs1bi$965$...@d...me

    Pytałeś wyżej o to ile kosztuje kabelek HDMI.

    Jeśli chodzi o USB to kabelek USB jest jeszcze tańszy...
    Nie pamiętam gdzie kupiłem swój, ale tu masz taki za 3zł:
    http://www.ebay.com/itm/111294974333
    Przestaniesz już użalać się jak to wszystko jest drogie do iPhone?

    > Moje możliwości mają wpływ na ceny iPhone?

    Na to wygląda skoro je porównujesz...

    > Pojeździj z nawigacją -- wówczas pogadamy.

    Zabawny jesteś twierdząc że GPS do nawigacji nie jest potrzebny...
    I jeszcze mi zalecasz "pojeżdzenie sobie z nawigacją" - weź przestań
    się kompromitować... Jak bez GPS będzie Twój telefon znał Twoją
    aktualną pozycję aby Cię uprzedzić dźwiękowo że zaraz będziesz
    miał skręcić w prawo czy lewo?

    > Tak.

    Masochista.

    > Nie.

    > Czyli na jeden dzień uległa pogorszeniu jakość tej aplikacji?

    Tak, spadła najwyraźniej do zera...

    > Jaki sens w tych aplikacach skoro można bez
    > nich podłączyć kabelkiem iPhona do laptopa?

    Jaki jest sens dedykowanej aplikacji do eBaya czy Skype skoro
    można z tych serwisów skorzystać przez przeglądarkę www?
    Ano specjalistyczny appek daje Ci wygodę, lepsze dostosowanie,
    jakieś ulepszenia czy rozszerzenia standardowego działania, itp.

    > I dlaczego te urządzenia są produkowane w Chinach?
    > Aby podnieść koszty produkcji?

    Nie ma to związku z samymi kosztami produkcji...
    Główny powód, z tego co mi wiadomo, polega na dynamice.
    Proces uruchamiania wielkoseryjnej produkcji od zera do
    pełnej prędkości jest o wiele krótszy tam niż w USA czy
    Europie. Wyobrażasz sobie zatrudnienie np. w Krakowie
    czy Warszawie 8700 inzynierów i 200000 monterów ?
    Czas potrzebny na rekrutację 8700 inżynierów i techników
    do zawiadowania tymi 200 tysiącami robotników na produkcji
    w US to około 9 miesięcy. W Chinach 15 dni. Ten telefon jest
    produkowany w niewyobrażalnych ilościach w krótkim czasie.
    Rzucają na rynek miliony sztuk na raz a i tak mają problemy
    z zaopatrzeniem wszystkich sklepów i masz te sławne kolejki...