  • Data: 2014-08-07 00:37:03
    Temat: Re: Do Pszemola kilka pytań
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Pszemol" lrtobl$rfv$...@d...me

    > Z TV przez kabelek HDMI lub wifi.
    > Z laptopem przez kabelek USB lub wifi.

    Możesz dać link do fotek z takimi kabelkami?

    > Co to ma do rzeczy? Telefon używam codziennie, noszę w kieszeni,
    > wypada mi często na podłogę, czasem wypadał mi na ulicę podczas
    > jazdy na rowerze... Lustrzanka to zupełnie inna kategoria sprzętu,
    > inaczej się jej używa, inaczej się ją transportuje inaczej się o nią dba.
    > Czy Twoja lustrzanka spadła Ci kiedyś z rowera na asfalt?

    Nie spadła, ale i nie rysuje się od spadania. ;)

    > Po co więc pytasz skoro temat nie jest ważny?

    Widzisz różnicę pomiędzy problemem i nieważnym tematem?

    > I co to ma do rzeczy w rozmowie o iPhone?

    Zgadnij -- co ma zawodność do niezawodności?

    > W iPhone nie zawiesza się kamerka, nie zawiesza się GPS
    > i nie restartuje się bez polecenia do restartu od użytkownika.

    > Napisane jest w podlinkowanym artykule jak liczyli.

    IMO: Skoro nie napiszesz jak -- liczono zawile.

    > Gdybyś kupił iPhone to nie musiałbyś niczego restartować.

    Overmaxa też nie muszę. :)

    > Dla mnie też częste resety byłyby dyskwalifikacją urządzenia.

    > To samo wytrzymał (i to nie raz, nie dwa) mój iPhone 4.
    > To raczej standard a nie żadna rewelacja...

    Ciekawe, dlaczego tylu osobom potłukły się ich ekrany...

    > O istnieniu GG w iPhone tylko możemy się domyślać.
    > Apple nie musi pisać z czego robi to czy tamto aby przekonywać
    > potencjalnych klientów o trwałości czy niezawodności...
    > Apple ma wyrobioną markę, renomę i to klientom wystarcza.

    Ale ekranów nie przekonuje -- ekrany te łapią rysy i wytrzymują wyginanie.

    > Są też drogie, ale są tanie, Ty kupujesz te tanie, prawda?

    Prawda i nieprawda, bo Monster jest drogi/.

    > I potem narzekasz że to czy tamto dyskwalifikuje urządzenie...

    Overmax jest tani i ma jedną zasadniczą wadę -- jest ciemny.
    Wielu uważa tę ciemnotę za zaletę.

    > Inni ludzie kupują produkt renomowanej firmy i są zadowoleni.

    Samsung to renomowana wg Ciebie?
    W Ace zawieszał się 3G.

    > Po co pytasz skoro wiesz?

    Nie wiem jak łączysz.

    iPhonem?

    > Coś w tym stylu, z tym że kabelek USB ma od strony telefonu Applowską końcówkę.

    Aha... Ile kosztuje ten kabelek?

    > Niewspółmiernie do czego?

    Do możliwości oczywiście.

    > Do ceny Monstera?

    Trudno porównywać markę do modelu.

    > Jaką wartość ma dla Ciebie to, że kamerka Ci się nie będzie
    > zawieszała wtedy właśnie gdy chcesz jej użyć?

    Już Ci pisałem -- w Overmaxie ten problem nie istnieje.

    > Jaką wartość ma dla Ciebie to, że telefon nie zresetuje Ci się
    > właśnie wtedy, gdy chcesz odebrać nadchodzącą rozmowę?

    Jw.

    > Jaką wartość ma dla Ciebie to, że GPS Ci się nie zawiesi

    Jw.

    > właśnie wtedy, gdy używasz smartfona do nawigacji po
    > obcym mieście i właśnie robisz manewr na 6 pasowej
    > autostradzie i chcesz wiedzieć czy jedziesz w lewo czy prawo?

    Nie żartuj -- w tych sytuacjach GPS nie jest konieczny.
    Jest potrzebny znacznie wcześniej. Korzystałeś kiedyś
    z nawigacji? Na pewno nie.

    > Pomyśl o tym: "skąpy dwa razy traci" - raz straciłeś bo wydałeś
    > kasę na bezużyteczny telefon a drugi bo teraz musisz kupić inny,
    > droższy...

    Na razie starcza mi Monster. Samsunga wymieniłem, bo był dla mnie zbyt słaby.

    > Po prostu co drogie to tanie! :-) Wydaje Ci się że
    > tylko debile płacą tyle kasy za iPhone jak przeciez można
    > kupić Monstera za ułamek tej ceny i... jak na tym wyszedłeś???

    Już napisałem -- iPhone to marka, zaś Monster to model.

    -=-

    Napisz, jaki sens jest w tym, co reklamowałeś:

    USB pendrive pod iOS - dzis za darmo

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'