  • Data: 2014-08-06 19:24:04
    Temat: Re: Do Pszemola kilka pytań
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> wrote in
    message news:lrtkv9$gr9$1@node1.news.atman.pl...

    > Możesz napisać, jak łączysz iPhone na przykład z TV czy z laptopem?

    Z TV przez kabelek HDMI lub wifi.
    Z laptopem przez kabelek USB lub wifi.

    > Lustrzanka Canona ma plastykowy ekran -- rys widocznych bez lupy
    > nie było przez co najmniej 3 lata, choć aparat nie miał swego
    > pokrowca i był zabierany ze mną na wyjazdy. Pokrowcem był
    > uniwersalny plecak.

    Co to ma do rzeczy? Telefon używam codziennie, noszę w kieszeni,
    wypada mi często na podłogę, czasem wypadał mi na ulicę podczas
    jazdy na rowerze... Lustrzanka to zupełnie inna kategoria sprzętu,
    inaczej się jej używa, inaczej się ją transportuje inaczej się o nią dba.
    Czy Twoja lustrzanka spadła Ci kiedyś z rowera na asfalt?

    > Dla mnie -- żaden. Nawet wczoraj kupiłem lodówkę z Rumunii.

    Po co więc pytasz skoro temat nie jest ważny?

    > W Monsterze zawiesza się kamerka i odbiornik GPS a sam
    > Monster lubi restartować się.

    I co to ma do rzeczy w rozmowie o iPhone?
    W iPhone nie zawiesza się kamerka, nie zawiesza się GPS
    i nie restartuje się bez polecenia do restartu od użytkownika.

    > Ciekawe, jak liczono tę zawodność.

    Napisane jest w podlinkowanym artykule jak liczyli.

    > Dla mnie dyskwalifikacją
    > jest konieczność restartowania telefonu w sklepie przy próbie
    > pstryknięcia fotki metce - inny uzna, że kamera to nie telefon.
    > (jak sama nazwa wskazuje -- xxxfon!!)

    Gdybyś kupił iPhone to nie musiałbyś niczego restartować.
    Dla mnie też częste resety byłyby dyskwalifikacją urządzenia.

    > Pod pewnym względem Monster jest w 100% niezawodnym sprzętem -- wytrzymał
    > upadek z uchwytu rowerowego (uchwyt był przymocowany do kierownicy)
    > i rozjechanie rowerowym kołem -- oczywiście ja jechałem tym rowerem;
    > ważę około 70 kg.
    >

    > Cieszę się taką wytrzymałością, ale nie uważam, żer Monster jest
    > niezawodny.

    To samo wytrzymał (i to nie raz, nie dwa) mój iPhone 4.
    To raczej standard a nie żadna rewelacja...

    > Gdzie zatem polożone jest źródełko bijące prawdą o GG iPhonach?

    O istnieniu GG w iPhone tylko możemy się domyślać.
    Apple nie musi pisać z czego robi to czy tamto aby przekonywać
    potencjalnych klientów o trwałości czy niezawodności...
    Apple ma wyrobioną markę, renomę i to klientom wystarcza.

    > Tak, zwłaszcza produkty Samsunga -- najdroższego
    > tabletu chyba nie kupisz za średnią polską pensję
    > miesięczną.

    Są też drogie, ale są tanie, Ty kupujesz te tanie, prawda?
    I potem narzekasz że to czy tamto dyskwalifikuje urządzenie...
    Inni ludzie kupują produkt renomowanej firmy i są zadowoleni.

    > Jakoś taK:
    >
    > https://www.youtube.com/watch?v=mwyNbl3XWqs
    >
    > czy inaczej?

    Po co pytasz skoro wiesz?

    > Podpinasz po prostu uniwersalny przewód USB i ciągniesz pliki pomiędzy
    > laptopem i iPhonem?

    Coś w tym stylu, z tym że kabelek USB ma od strony telefonu Applowską
    końcówkę.

    > Na razie wg mnie za iPhonem przemawia jedynie niewspółmiernie wysoka cena.
    > ;)

    Niewspółmiernie do czego? Do ceny Monstera?

    Jaką wartość ma dla Ciebie to, że kamerka Ci się nie będzie
    zawieszała wtedy właśnie gdy chcesz jej użyć?
    Jaką wartość ma dla Ciebie to, że telefon nie zresetuje Ci się
    właśnie wtedy, gdy chcesz odebrać nadchodzącą rozmowę?
    Jaką wartość ma dla Ciebie to, że GPS Ci się nie zawiesi
    właśnie wtedy, gdy używasz smartfona do nawigacji po
    obcym mieście i właśnie robisz manewr na 6 pasowej
    autostradzie i chcesz wiedzieć czy jedziesz w lewo czy prawo?

    Pomyśl o tym: "skąpy dwa razy traci" - raz straciłeś bo wydałeś
    kasę na bezużyteczny telefon a drugi bo teraz musisz kupić inny,
    droższy... Po prostu co drogie to tanie! :-) Wydaje Ci się że
    tylko debile płacą tyle kasy za iPhone jak przeciez można
    kupić Monstera za ułamek tej ceny i... jak na tym wyszedłeś???