  • Data: 2014-08-06 18:26:13
    Temat: Re: Do Pszemola kilka pytań
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Pszemol" lrs1bi$965$...@d...me

    > Nie bardzo rozumiem pytanie - czy możesz go zadać
    > innymi słowami?

    Poniekąd zadałem je w kolejnym pytaniu.

    > Każdy smartfone może służyć lepiej lub gorzej do tych
    > kunkcji które wymieniłeś, a zwykle służą do wielu innych
    > których nie wymieniłeś, to bardzo uniwersalne urządzenia.

    > Uważam że nie jest trudne.

    Możesz napisać, jak łączysz iPhone na przykład z TV czy z laptopem?

    > Nieprawda.

    > Tak, mam dwie małe ryski które powstały na raz, w jeden dzień.
    > Nie przeszkadzają one w absolutnie niczym podczas codziennego
    > używania smartphone. Nie powstają nowe. Dwie ryski na ekranie
    > używanego codziennie od ponad 3 lat telefonu bez folii, bez
    > obudowy to chyba bardzo dobry, żeby nie powiedzieć wyśmienity wynik?

    Lustrzanka Canona ma plastykowy ekran -- rys widocznych bez lupy
    nie było przez co najmniej 3 lata, choć aparat nie miał swego
    pokrowca i był zabierany ze mną na wyjazdy. Pokrowcem był
    uniwersalny plecak.

    > Tak, produkty Apple są składane do kupy przez firmę FOXCONN.
    > Tą samą firmę która składa produkty HP, Dell, Sony, Nintendo,
    > Motorola, Nokia, Samsung i Amazona... Czy to jakiś problem?

    Dla mnie -- żaden. Nawet wczoraj kupiłem lodówkę z Rumunii.

    > Okazuje się że mimo iż większość produkowanych na świecie
    > smartfonów (tak, włącznie z telefonami Samsunga!) składana
    > jest w Chinach to jednak mają one różną niezawodność...

    W Monsterze zawiesza się kamerka i odbiornik GPS a sam
    Monster lubi restartować się.

    () Odbiornik GPS raczej nie jest produkowany
    przez Pentagram. Zwisy wskazują na
    () Zawodność softową, nie sprzętową.
    Takoż z restartami.

    IMO niezawodność jest efektem wielu czynników. Obojętne,
    kto składa Monstera -- to coś jestr zawodne, a zawodzi
    od strony softu. Kto składa ów soft? ;)

    > A więc nie jest tak prosto oszacować jak się będzie sprawował
    > produkt tylko na podstawie tego w jakim państwie jest montowany.
    > W szczególności z raportu ogłoszonego przez firmę FixIt wychodzi
    > że iPhone jest około 3 razy bardziej niezawodny niż smarfony
    > Samsunga, mimo iż oba składanie w Chinach.

    Ciekawe, jak liczono tę zawodność. Dla mnie dyskwalifikacją
    jest konieczność restartowania telefonu w sklepie przy próbie
    pstryknięcia fotki metce - inny uzna, że kamera to nie telefon.
    (jak sama nazwa wskazuje -- xxxfon!!)

    Pod pewnym względem Monster jest w 100% niezawodnym sprzętem -- wytrzymał
    upadek z uchwytu rowerowego (uchwyt był przymocowany do kierownicy)
    i rozjechanie rowerowym kołem -- oczywiście ja jechałem tym rowerem;
    ważę około 70 kg.

    Cieszę się taką wytrzymałością, ale nie uważam, żer Monster jest niezawodny.

    > To są niepotwierdzone przypuszczenia bez znanych źródeł.

    Gdzie zatem polożone jest źródełko bijące prawdą o GG iPhonach?

    > A przede wszystkim są tanie...

    Tak, zwłaszcza produkty Samsunga -- najdroższego
    tabletu chyba nie kupisz za średnią polską pensję
    miesięczną.

    > Co tak naprawdę do Ciebie głównie przemawia...

    Nie co, ale kto. ;) Duch swięty przemawia.

    Możesz napisać, jak łączysz iPhone na przykład z TV czy z laptopem?

    Jakoś taK:

    https://www.youtube.com/watch?v=mwyNbl3XWqs

    czy inaczej?

    Podpinasz po prostu uniwersalny przewód USB i ciągniesz pliki pomiędzy laptopem i
    iPhonem?

    -=-

    Na razie wg mnie za iPhonem przemawia jedynie niewspółmiernie wysoka cena. ;)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'