-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!news.chmurka.net!.POSTED.xt.v.chmurka.net!not-for-mail
From: g...@s...invalid (Adam Wysocki)
Newsgroups: pl.misc.elektronika
Subject: Re: Długotrwałe obciążenie aku samochodowego - jaki max bezpieczny
prąd?
Date: Thu, 12 Jan 2017 12:48:17 +0000 (UTC)
Organization: news.chmurka.net
Message-ID: <1iTd6aipsIqvqNv8%gof@news.chmurka.net>
References: <1bTd67o0gIqvqNv8%gof@news.chmurka.net>
<5876214c$0$653$65785112@news.neostrada.pl> <m...@b...pl>
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Injection-Date: Thu, 12 Jan 2017 12:48:17 +0000 (UTC)
Injection-Info: news.chmurka.net; posting-account="gof";
posting-host="xt.v.chmurka.net:172.24.44.4"; logging-data="23404";
mail-complaints-to="abuse-news.(at).chmurka.net"
User-Agent: tin/2.3.3-20160327 ("Kinloch") (UNIX) (Linux/3.16.0-4-amd64 (x86_64))
DKIM-Signature: v=1; a=rsa-sha1; c=relaxed/simple; d=chmurka.net; s=news;
t=1484225297; bh=H8x/ryfhWOr8zWegQAg/9phR6QI=;
h=From:Subject:Newsgroups:References:Message-ID:Cancel-Lock:
User-Agent:MIME-Version:Content-Type:Content-Transfer-Encoding;
b=ZbMAHuEZ3roWGsmgJgVFwyzGrljNoISl7mAaTiuMMRZ/CD6DqgQLpHfUb4yK/EhcF
9mSUkoVop+7dLfpGg0QIzvfwjsOJR9Rf2/fwqn+LoS7Fw+3Lj/sXrQMEfYkMMCY1Om
44r18TmR7/uvvdvCHVlUgXwVyBpvb6w1q6FzRe7w=zRe7w=
Cancel-Lock: sha1:IfsLlFp30STS4X+O0+CInek8/fI=
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:710913
[ ukryj nagłówki ]badworm <n...@p...pl> wrote:
> A do tego zimą na krótkich dystansach (szczególnie po mieście)
> akumulator i tak potrafi mieć ujemny bilans energetyczny. Mało okazji do
> ładowania, niskie temperatury a do tego duża ilość odbiorów: światła,
> dmuchawa, ogrzewanie tylnej szyby, wycieraczki, spryskiwacze i bajery w
> nieco lepszych samochodach niż mój czyli podgrzewane siedzenia, lusterka
> i takie tam ;)
U mnie alternator daje radę, nie widziałem żeby napięcie spadało. Latem z
kolei włącza się wentylator chłodnicy, który też swoje ciągnie :)
--
http://www.chmurka.net/
Następne wpisy z tego wątku
- 12.01.17 13:52 Waldemar
- 12.01.17 14:04 J.F.
- 12.01.17 14:30 Jarosław Sokołowski
- 12.01.17 14:34 Zenek Kapelinder
- 12.01.17 14:44 Jarosław Sokołowski
- 12.01.17 15:45 Adam Wysocki
- 12.01.17 15:57 J.F.
- 12.01.17 16:00 Adam Wysocki
- 12.01.17 16:11 Adam Wysocki
- 12.01.17 16:18 Jarosław Sokołowski
- 12.01.17 16:26 Jarosław Sokołowski
- 12.01.17 16:38 HF5BS
- 12.01.17 16:39 J.F.
- 12.01.17 16:40 Adam Wysocki
- 12.01.17 16:42 HF5BS
Najnowsze wątki z tej grupy
- Coś dusi.
- akumulator napięcie 12.0v
- Podłączenie DMA 8257 do 8085
- pozew za naprawę sprzętu na youtube
- gasik
- Zbieranie danych przez www
- reverse engineering i dodawanie elementów do istniejących zamkniętych produktów- legalne?
- Problem z odczytem karty CF
- 74F vs 74HCT
- Newag ciąg dalszy
- Digikey, SN74CBT3253CD, FST3253, ktoś ma?
- Szukam: czujnik ruchu z możliwością zaączenia na stałe
- kabelek - kynar ?
- Podnieść masę o 0.6V
- Moduł BT BLE 5.0
Najnowsze wątki
- 2025-01-12 Jak na naszych oczach odradza się cenzura :-)
- 2025-01-11 Koszty prowadzenia firmy za granicą
- 2025-01-11 19 migrantów
- 2025-01-11 300km/h
- 2025-01-11 Kongres USA uchwalił "Prawo babci Pawlakowej" na MTK [Lex Gradma Pawlak]
- 2025-01-11 Riga => Specjalista ds. public relations <=
- 2025-01-11 Przestępca wyborczy Musk nadciąga nad Tuskistan?
- 2025-01-11 Białystok => Delphi Programmer <=
- 2025-01-09 Jaka nawigacja z asystentem zmiany pasa ruchu?
- 2025-01-10 Coś dusi.
- 2025-01-09 akumulator napięcie 12.0v
- 2025-01-10 Białystok => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, A
- 2025-01-10 Warszawa => Software .Net Developer <=
- 2025-01-10 Białystok => Application Security Engineer <=
- 2025-01-10 Warszawa => System Architect (Java background) <=