eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyRe: Długo oczekiwany fotoradarRe: Długo oczekiwany fotoradar
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!news.e-wro.pl!not-for-mail
    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody,pl.pregierz
    Subject: Re: Długo oczekiwany fotoradar
    Date: Sun, 9 Dec 2012 10:38:55 +0100
    Organization: Miejskie Sieci Informatyczne e-wro
    Lines: 33
    Message-ID: <49xge9c1g2bl.j6anclrh3ru6$.dlg@40tude.net>
    References: <50b7469a$0$1312$65785112@news.neostrada.pl>
    <50ba5bc8$0$1230$65785112@news.neostrada.pl>
    <k9dv1h$vnb$1@mx1.internetia.pl> <k9faum$i8u$1@node1.news.atman.pl>
    <k9fg30$ftk$1@mx1.internetia.pl> <k9fg48$nff$1@node1.news.atman.pl>
    <k9lh2p$l92$1@mx1.internetia.pl> <k9m178$9s0$2@mx1.internetia.pl>
    <50bf11f2$1@news.home.net.pl> <k9nc9d$put$1@mx1.internetia.pl>
    <50bf40d9$1@news.home.net.pl> <k9nfrj$5n2$1@mx1.internetia.pl>
    <k9o2kn$5ce$1@mx1.internetia.pl> <k9o530$dd5$1@mx1.internetia.pl>
    <k9o6ea$63b$2@node2.news.atman.pl> <k9o966$r7d$1@mx1.internetia.pl>
    <k9oar6$kmp$1@node1.news.atman.pl> <k9okhh$1h9$1@mx1.internetia.pl>
    <Pine.WNT.4.64.1212082242500.2060@quad>
    <1ww6jge61pjnh$.zgspbm2ev4ec.dlg@40tude.net>
    <Pine.WNT.4.64.1212082327130.2060@quad>
    NNTP-Posting-Host: h82-143-187-50-static.e-wro.net.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: atena.e-wro.net 1355045913 20460 82.143.187.50 (9 Dec 2012 09:38:33 GMT)
    X-Complaints-To: a...@e...pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 9 Dec 2012 09:38:33 +0000 (UTC)
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2475398 pl.pregierz:2046025
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia Sat, 8 Dec 2012 23:37:33 +0100, Gotfryd Smolik news napisał(a):
    > On Sat, 8 Dec 2012, J.F. wrote:>
    >> kilkanascie ton. Jak juz wspomiales o 7 potedze - to bedzie ponad 100 razy
    >> mniej niz 40t tir, wiec tyle co nic :-P
    >
    > Tylko 100 razy :P

    Jak to jednak droga po ktorej tiry moga jezdzic, to pewnie jezdza, i to
    moze nawet czesciej niz autobusy

    >> Z tymi potegami to cos mi sie podejrzanego wydaje zreszta.
    > Siódma potęga to skrajność, podobnie jak trzecia.
    > Opisy są ogólnikowe, w rodzaju "zależy od nawierzchni".
    > Przekopywałem kiedyś urzędowe dokumenty, były tam przyjmowane
    > wersje optymistyczne ale nie skrajnie - 4 potęga.

    Mnie to wyglada raczej tak, ze przekroczona jest wytrzymalosc materialow.
    40t nominalne, 36t wytrzymuje, 44t juz nie, ale to nigdy nie jest tak
    dokladnie, wiec modeluja wysokimi potegami.
    A wniosek z tej wysokiej potegi - gdyby tak robic drogi na 50t a nie 40, to
    by byly tylko nieznacznie drozsze, a wielokrotnie trwalsze :-P

    Ale moze sie nie znam, moze 40t to jeszcze wytrzymuje smola wylana na
    gline, a 50t to juz trzeba porzadna konstrukcje

    > Ale miliony na to wydane "dolicza się" do kosztów eksploatacji
    > tramwaju, a przy autobusie (się) udaje że takich (kosztów) nie ma.
    > Inna sprawa, że autobusy i ciężarówki są w ten deseń dofinansowywane
    > ruchem osobowym, który w zamian zapewnia korki :)

    Teraz wydzielaja buspasy, to bedzie mozna zobaczyc :-P

    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: