eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyDługo "kręci" - nietypowo › Re: Długo "kręci" - nietypowo
  • Date: Wed, 18 Apr 2012 20:53:22 +0100
    From: DooMiniK <b...@p...pl>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; rv:11.0) Gecko/20120327 Thunderbird/11.0.1
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Długo "kręci" - nietypowo
    References: <jmk8c3$mrs$1@inews.gazeta.pl> <jmn23c$281$1@mx1.internetia.pl>
    In-Reply-To: <jmn23c$281$1@mx1.internetia.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    NNTP-Posting-Host: 109.255.140.20
    Message-ID: <4f8f1bb6$1@news.home.net.pl>
    X-Trace: news.home.net.pl 1334778806 109.255.140.20 (18 Apr 2012 21:53:26 +0100)
    Organization: home.pl news server
    Lines: 34
    X-Authenticated-User: b...@p...pl
    Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news.home
    .net.pl!not-for-mail
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2444902
    [ ukryj nagłówki ]

    On 18/04/2012 19:43, scobowski wrote:
    > W dniu 2012-04-17 19:12, Mario pisze:
    >> Witam
    >>
    >> Pacjent to silnik 1.8T z grupy VAG. Auto po postoju dniowym/kilkudniowym
    >> odpala bez problemu, jeśli po jeździe zostanie zgaszone i odpalone np po
    >> 5 czy 15min także pali na dotyk...
    >>
    >> Natomiast jesli postoi około godziny to trzeba bardzo dlugo krecić
    >> rozrusznikiem aby załapał...
    >>
    >> Wymienione: pompa paliwa, cewki, czujnik temp
    >> Około 10 000km mają filtry paliwa, powietrza, świece,
    >> przepływomierz(bosch)
    >>
    >>
    >>
    >> Ma ktoś jakieś sugestie co sprawdzić? Aha, oczywiście błędów sterownik
    >> nie zczytuje...
    > Są już w topiku dwie poprawne odpowiedzi: czujnik hall'a (to nie czujnik
    > "położenia wału" - bo jest na wałku rozrządu ;) )- i czujnik_I _
    > temperatury: płynu chłodniczego (mogą być dwa w turbobenzynie: okolice
    > głowicy i chłodnica, jeden z nich będzie opisany jako termowłącznik) i
    > temperatury powietrza w dolocie - czyli zła dawka paliwa na rozruch
    > przez zafałszowaną temperaturę albo nieodpalona / w niewłaściwym
    > momencie odpalona iskra przez zrypany czujnik obrotów.

    Hmmm - ale jak jeździłem passatem to czujnik halla (uszkodzony) objawiał
    się (jak już zapalił) 'falowaniem' obrotów a nie brakiem możliwości
    odpalenia...

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    bachus(at)post(dot)peel

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: