eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyDługo "kręci" - nietypowo
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 14

  • 1. Data: 2012-04-17 19:12:48
    Temat: Długo "kręci" - nietypowo
    Od: Mario <m...@g...pl>

    Witam

    Pacjent to silnik 1.8T z grupy VAG. Auto po postoju dniowym/kilkudniowym
    odpala bez problemu, jeśli po jeździe zostanie zgaszone i odpalone np po
    5 czy 15min także pali na dotyk...

    Natomiast jesli postoi około godziny to trzeba bardzo dlugo krecić
    rozrusznikiem aby załapał...

    Wymienione: pompa paliwa, cewki, czujnik temp
    Około 10 000km mają filtry paliwa, powietrza, świece, przepływomierz(bosch)



    Ma ktoś jakieś sugestie co sprawdzić? Aha, oczywiście błędów sterownik
    nie zczytuje...


    Pozdrawiam
    Mario


  • 2. Data: 2012-04-17 21:10:33
    Temat: Re: Długo "kręci" - nietypowo
    Od: DooMiniK <b...@p...pl>

    On 17/04/2012 18:12, Mario wrote:
    > Witam
    >
    > Pacjent to silnik 1.8T z grupy VAG. Auto po postoju dniowym/kilkudniowym
    > odpala bez problemu, jeśli po jeździe zostanie zgaszone i odpalone np po
    > 5 czy 15min także pali na dotyk...
    >
    > Natomiast jesli postoi około godziny to trzeba bardzo dlugo krecić
    > rozrusznikiem aby załapał...
    >
    > Wymienione: pompa paliwa, cewki, czujnik temp
    > Około 10 000km mają filtry paliwa, powietrza, świece, przepływomierz(bosch)
    >
    >
    >
    > Ma ktoś jakieś sugestie co sprawdzić? Aha, oczywiście błędów sterownik
    > nie zczytuje...

    Czujnik położenia wału? (strzelam, nie znam się na samochodach.


    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    bachus(at)post(dot)peel


  • 3. Data: 2012-04-18 07:36:36
    Temat: Re: Długo "kręci" - nietypowo
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    DooMiniK wrote:
    > On 17/04/2012 18:12, Mario wrote:
    >> Witam
    >>
    >> Pacjent to silnik 1.8T z grupy VAG. Auto po postoju
    >> dniowym/kilkudniowym odpala bez problemu, jeśli po jeździe zostanie
    >> zgaszone i odpalone np po 5 czy 15min także pali na dotyk...
    >>
    >> Natomiast jesli postoi około godziny to trzeba bardzo dlugo krecić
    >> rozrusznikiem aby załapał...
    >>
    >> Wymienione: pompa paliwa, cewki, czujnik temp
    >> Około 10 000km mają filtry paliwa, powietrza, świece,
    >> przepływomierz(bosch) Ma ktoś jakieś sugestie co sprawdzić? Aha,
    >> oczywiście błędów
    >> sterownik nie zczytuje...
    >
    > Czujnik położenia wału? (strzelam, nie znam się na samochodach.

    to ja też strzelę... ktoś rzucił urok...


  • 4. Data: 2012-04-18 08:15:47
    Temat: Re: Długo "kręci" - nietypowo
    Od: Miroo <m...@R...o2.pl>

    W dniu 2012-04-17 19:12, Mario pisze:
    > Pacjent to silnik 1.8T z grupy VAG. Auto po postoju dniowym/kilkudniowym
    > odpala bez problemu, jeśli po jeździe zostanie zgaszone i odpalone np po
    > 5 czy 15min także pali na dotyk...
    >
    > Natomiast jesli postoi około godziny to trzeba bardzo dlugo krecić
    > rozrusznikiem aby załapał...
    >
    > Wymienione: pompa paliwa, cewki, czujnik temp
    > Około 10 000km mają filtry paliwa, powietrza, świece, przepływomierz(bosch)
    >
    > Ma ktoś jakieś sugestie co sprawdzić? Aha, oczywiście błędów sterownik
    > nie zczytuje...

    Miałem coś podobnego i najprawdopodobniej był to problem z aparatem
    zapłonowym, a konkretnie z czujnikiem optycznym. Z tym, że komputer
    powinien to wykazać.

    Pozdrawiam
    Miroo


  • 5. Data: 2012-04-18 09:02:26
    Temat: Re: Długo "kręci" - nietypowo
    Od: Clawfinger <c...@w...pl>

    W dniu 17.04.2012 19:12, Mario pisze:
    > Witam
    >
    > Pacjent to silnik 1.8T z grupy VAG. Auto po postoju dniowym/kilkudniowym
    > odpala bez problemu, jeśli po jeździe zostanie zgaszone i odpalone np po
    > 5 czy 15min także pali na dotyk...
    >
    > Natomiast jesli postoi około godziny to trzeba bardzo dlugo krecić
    > rozrusznikiem aby załapał...
    To po co czekasz akurat godzinę ?? Odpalaj wcześniej albo czekaj dłużej,
    żeby godzina minęła i wtedy ziuuuuuu i jazda :-)

    Pozdro
    WOJtek


  • 6. Data: 2012-04-18 10:31:36
    Temat: Re: Długo "kręci" - nietypowo
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    Użytkownik "Mario" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:jmk8c3$mrs$1@inews.gazeta.pl...
    > Witam
    >
    > Pacjent to silnik 1.8T z grupy VAG. Auto po postoju dniowym/kilkudniowym
    > odpala bez problemu, jeśli po jeździe zostanie zgaszone i odpalone np po 5
    > czy 15min także pali na dotyk...
    >
    > Natomiast jesli postoi około godziny to trzeba bardzo dlugo krecić
    > rozrusznikiem aby załapał...
    >
    > Wymienione: pompa paliwa, cewki, czujnik temp
    > Około 10 000km mają filtry paliwa, powietrza, świece,
    > przepływomierz(bosch)
    >
    >
    >
    > Ma ktoś jakieś sugestie co sprawdzić? Aha, oczywiście błędów sterownik nie
    > zczytuje...
    >


    Jakie są wartości parametrów z czujników po tej godzinie? Głównie chodzi mi
    o temperaturę powietrza i wody.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba


  • 7. Data: 2012-04-18 12:55:54
    Temat: Re: Długo
    Od: " Wmak" <w...@W...gazeta.pl>

    DooMiniK <b...@p...pl> napisał(a):


    Czujnik położenia wału? (strzelam, nie znam się na samochodach.

    Jak umiesz strzelać to idź polować na zające a nie zawracaj tutaj d...

    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/


  • 8. Data: 2012-04-18 14:08:48
    Temat: Re: Długo
    Od: "kogutek" <s...@W...gazeta.pl>

    yabba <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net> napisał(a):

    > Użytkownik "Mario" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
    > news:jmk8c3$mrs$1@inews.gazeta.pl...
    > > Witam
    > >
    > > Pacjent to silnik 1.8T z grupy VAG. Auto po postoju dniowym/kilkudniowym
    > > odpala bez problemu, jeśli po jeździe zostanie zgaszone i odpalone np po 5
    > > czy 15min takĹźe pali na dotyk...
    > >
    > > Natomiast jesli postoi około godziny to trzeba bardzo dlugo krecić
    > > rozrusznikiem aby załapał...
    > >
    > > Wymienione: pompa paliwa, cewki, czujnik temp
    > > Około 10 000km mają filtry paliwa, powietrza, świece,
    > > przepływomierz(bosch)
    > >
    > >
    > >
    > > Ma ktoś jakieś sugestie co sprawdzić? Aha, oczywiście błędów sterownik
    > nie
    > > zczytuje...
    > >
    >
    >
    > Jakie są wartości parametrów z czujników po tej godzinie? Głównie chodzi
    > mi
    > o temperaturę powietrza i wody.
    >
    A co to da jak poda. Sprawny silnik ma zapalić na dotyk przy dowolnych
    mieszczących się w jakiejś normie temperaturach wody i powietrza. Jak byś
    spytał o przebieg. No tak, żeby spytać o przebieg to trzeba się trochę znać.

    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/


  • 9. Data: 2012-04-18 14:20:15
    Temat: Re: Długo
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    Użytkownik "kogutek" <s...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:jmmasg$svh$1@inews.gazeta.pl...
    > yabba <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net> napisał(a):
    >
    >> Użytkownik "Mario" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
    >> news:jmk8c3$mrs$1@inews.gazeta.pl...
    >> > Witam
    >> >
    >> > Pacjent to silnik 1.8T z grupy VAG. Auto po postoju
    >> > dniowym/kilkudniowym
    >> > odpala bez problemu, jeśli po jeździe zostanie zgaszone i odpalone np
    >> > po 5
    >> > czy 15min takĹźe pali na dotyk...
    >> >
    >> > Natomiast jesli postoi około godziny to trzeba bardzo dlugo krecić
    >> > rozrusznikiem aby załapał...
    >> >
    >> > Wymienione: pompa paliwa, cewki, czujnik temp
    >> > Około 10 000km mają filtry paliwa, powietrza, świece,
    >> > przepływomierz(bosch)
    >> >
    >> >
    >> >
    >> > Ma ktoś jakieś sugestie co sprawdzić? Aha, oczywiście błędów
    >> > sterownik
    >> nie
    >> > zczytuje...
    >> >
    >>
    >>
    >> Jakie są wartości parametrów z czujników po tej godzinie? Głównie
    >> chodzi
    >> mi
    >> o temperaturę powietrza i wody.
    >>
    > A co to da jak poda. Sprawny silnik ma zapalić na dotyk przy dowolnych
    > mieszczących się w jakiejś normie temperaturach wody i powietrza. Jak byś
    > spytał o przebieg. No tak, żeby spytać o przebieg to trzeba się trochę
    > znać.
    >

    Jak czujnik od temperatury jest uszkodzony i znacznie zawyża lub zaniża
    temperaturę, to może być problem z uruchomieniem.
    Zam przypadek, że czujnik wskazywał ciągle na temperaturę silnika -30C i
    ciepły silnik dostawał zbyt bogatą mieszankę.


    --
    Pozdrawiam,

    yabba


  • 10. Data: 2012-04-18 14:44:54
    Temat: Re: Długo
    Od: "kogutek" <s...@W...gazeta.pl>

    yabba <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net> napisał(a):

    > Użytkownik "kogutek" <s...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > news:jmmasg$svh$1@inews.gazeta.pl...
    > > yabba <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net> napisał(a):
    > >
    > >> Użytkownik "Mario" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
    > >> news:jmk8c3$mrs$1@inews.gazeta.pl...
    > >> > Witam
    > >> >
    > >> > Pacjent to silnik 1.8T z grupy VAG. Auto po postoju
    > >> > dniowym/kilkudniowym
    > >> > odpala bez problemu, jeśli po jeździe zostanie zgaszone i odpalone np
    > >> > po 5
    > >> > czy 15min takĹźe pali na dotyk...
    > >> >
    > >> > Natomiast jesli postoi około godziny to trzeba bardzo dlugo krecić
    > >> > rozrusznikiem aby załapał...
    > >> >
    > >> > Wymienione: pompa paliwa, cewki, czujnik temp
    > >> > Około 10 000km mają filtry paliwa, powietrza, świece,
    > >> > przepływomierz(bosch)
    > >> >
    > >> >
    > >> >
    > >> > Ma ktoś jakieś sugestie co sprawdzić? Aha, oczywiście błędów
    > >> > sterownik
    > >> nie
    > >> > zczytuje...
    > >> >
    > >>
    > >>
    > >> Jakie są wartości parametrów z czujników po tej godzinie? Głównie
    > >> chodzi
    > >> mi
    > >> o temperaturę powietrza i wody.
    > >>
    > > A co to da jak poda. Sprawny silnik ma zapalić na dotyk przy dowolnych
    > > mieszczących się w jakiejś normie temperaturach wody i powietrza. Jak byś
    > > spytał o przebieg. No tak, żeby spytać o przebieg to trzeba się trochę
    > > znać.
    > >
    >
    > Jak czujnik od temperatury jest uszkodzony i znacznie zawyża lub zaniża
    > temperaturę, to może być problem z uruchomieniem.
    > Zam przypadek, że czujnik wskazywał ciągle na temperaturę silnika -30C i
    > ciepły silnik dostawał zbyt bogatą mieszankę.
    >
    >
    Masz rację ale pytającemu zimny i gorący dobrze pali. I nie napisał nic o tym
    że mu spalanie wzrosło. Zadał pytanie jak typowy pizdeusz. Przebieg by podał,
    czy w pedał ostro daje.

    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

strony : [ 1 ] . 2


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: