-
1. Data: 2012-04-17 19:12:48
Temat: Długo "kręci" - nietypowo
Od: Mario <m...@g...pl>
Witam
Pacjent to silnik 1.8T z grupy VAG. Auto po postoju dniowym/kilkudniowym
odpala bez problemu, jeśli po jeździe zostanie zgaszone i odpalone np po
5 czy 15min także pali na dotyk...
Natomiast jesli postoi około godziny to trzeba bardzo dlugo krecić
rozrusznikiem aby załapał...
Wymienione: pompa paliwa, cewki, czujnik temp
Około 10 000km mają filtry paliwa, powietrza, świece, przepływomierz(bosch)
Ma ktoś jakieś sugestie co sprawdzić? Aha, oczywiście błędów sterownik
nie zczytuje...
Pozdrawiam
Mario
-
2. Data: 2012-04-17 21:10:33
Temat: Re: Długo "kręci" - nietypowo
Od: DooMiniK <b...@p...pl>
On 17/04/2012 18:12, Mario wrote:
> Witam
>
> Pacjent to silnik 1.8T z grupy VAG. Auto po postoju dniowym/kilkudniowym
> odpala bez problemu, jeśli po jeździe zostanie zgaszone i odpalone np po
> 5 czy 15min także pali na dotyk...
>
> Natomiast jesli postoi około godziny to trzeba bardzo dlugo krecić
> rozrusznikiem aby załapał...
>
> Wymienione: pompa paliwa, cewki, czujnik temp
> Około 10 000km mają filtry paliwa, powietrza, świece, przepływomierz(bosch)
>
>
>
> Ma ktoś jakieś sugestie co sprawdzić? Aha, oczywiście błędów sterownik
> nie zczytuje...
Czujnik położenia wału? (strzelam, nie znam się na samochodach.
--
Dominik Siedlak (bachus)
bachus(at)post(dot)peel
-
3. Data: 2012-04-18 07:36:36
Temat: Re: Długo "kręci" - nietypowo
Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>
DooMiniK wrote:
> On 17/04/2012 18:12, Mario wrote:
>> Witam
>>
>> Pacjent to silnik 1.8T z grupy VAG. Auto po postoju
>> dniowym/kilkudniowym odpala bez problemu, jeśli po jeździe zostanie
>> zgaszone i odpalone np po 5 czy 15min także pali na dotyk...
>>
>> Natomiast jesli postoi około godziny to trzeba bardzo dlugo krecić
>> rozrusznikiem aby załapał...
>>
>> Wymienione: pompa paliwa, cewki, czujnik temp
>> Około 10 000km mają filtry paliwa, powietrza, świece,
>> przepływomierz(bosch) Ma ktoś jakieś sugestie co sprawdzić? Aha,
>> oczywiście błędów
>> sterownik nie zczytuje...
>
> Czujnik położenia wału? (strzelam, nie znam się na samochodach.
to ja też strzelę... ktoś rzucił urok...
-
4. Data: 2012-04-18 08:15:47
Temat: Re: Długo "kręci" - nietypowo
Od: Miroo <m...@R...o2.pl>
W dniu 2012-04-17 19:12, Mario pisze:
> Pacjent to silnik 1.8T z grupy VAG. Auto po postoju dniowym/kilkudniowym
> odpala bez problemu, jeśli po jeździe zostanie zgaszone i odpalone np po
> 5 czy 15min także pali na dotyk...
>
> Natomiast jesli postoi około godziny to trzeba bardzo dlugo krecić
> rozrusznikiem aby załapał...
>
> Wymienione: pompa paliwa, cewki, czujnik temp
> Około 10 000km mają filtry paliwa, powietrza, świece, przepływomierz(bosch)
>
> Ma ktoś jakieś sugestie co sprawdzić? Aha, oczywiście błędów sterownik
> nie zczytuje...
Miałem coś podobnego i najprawdopodobniej był to problem z aparatem
zapłonowym, a konkretnie z czujnikiem optycznym. Z tym, że komputer
powinien to wykazać.
Pozdrawiam
Miroo
-
5. Data: 2012-04-18 09:02:26
Temat: Re: Długo "kręci" - nietypowo
Od: Clawfinger <c...@w...pl>
W dniu 17.04.2012 19:12, Mario pisze:
> Witam
>
> Pacjent to silnik 1.8T z grupy VAG. Auto po postoju dniowym/kilkudniowym
> odpala bez problemu, jeśli po jeździe zostanie zgaszone i odpalone np po
> 5 czy 15min także pali na dotyk...
>
> Natomiast jesli postoi około godziny to trzeba bardzo dlugo krecić
> rozrusznikiem aby załapał...
To po co czekasz akurat godzinę ?? Odpalaj wcześniej albo czekaj dłużej,
żeby godzina minęła i wtedy ziuuuuuu i jazda :-)
Pozdro
WOJtek
-
6. Data: 2012-04-18 10:31:36
Temat: Re: Długo "kręci" - nietypowo
Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>
Użytkownik "Mario" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
news:jmk8c3$mrs$1@inews.gazeta.pl...
> Witam
>
> Pacjent to silnik 1.8T z grupy VAG. Auto po postoju dniowym/kilkudniowym
> odpala bez problemu, jeśli po jeździe zostanie zgaszone i odpalone np po 5
> czy 15min także pali na dotyk...
>
> Natomiast jesli postoi około godziny to trzeba bardzo dlugo krecić
> rozrusznikiem aby załapał...
>
> Wymienione: pompa paliwa, cewki, czujnik temp
> Około 10 000km mają filtry paliwa, powietrza, świece,
> przepływomierz(bosch)
>
>
>
> Ma ktoś jakieś sugestie co sprawdzić? Aha, oczywiście błędów sterownik nie
> zczytuje...
>
Jakie są wartości parametrów z czujników po tej godzinie? Głównie chodzi mi
o temperaturę powietrza i wody.
--
Pozdrawiam,
yabba
-
7. Data: 2012-04-18 12:55:54
Temat: Re: Długo
Od: " Wmak" <w...@W...gazeta.pl>
DooMiniK <b...@p...pl> napisał(a):
Czujnik położenia wału? (strzelam, nie znam się na samochodach.
Jak umiesz strzelać to idź polować na zające a nie zawracaj tutaj d...
--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/
-
8. Data: 2012-04-18 14:08:48
Temat: Re: Długo
Od: "kogutek" <s...@W...gazeta.pl>
yabba <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net> napisał(a):
> UĹźytkownik "Mario" <m...@g...pl> napisaĹ w wiadomoĹci
> news:jmk8c3$mrs$1@inews.gazeta.pl...
> > Witam
> >
> > Pacjent to silnik 1.8T z grupy VAG. Auto po postoju dniowym/kilkudniowym
> > odpala bez problemu, jeĹli po jeĹşdzie zostanie zgaszone i odpalone np po 5
> > czy 15min takĹźe pali na dotyk...
> >
> > Natomiast jesli postoi okoĹo godziny to trzeba bardzo dlugo kreciÄ
> > rozrusznikiem aby zaĹapaĹ...
> >
> > Wymienione: pompa paliwa, cewki, czujnik temp
> > OkoĹo 10 000km majÄ filtry paliwa, powietrza, Ĺwiece,
> > przepĹywomierz(bosch)
> >
> >
> >
> > Ma ktoĹ jakieĹ sugestie co sprawdziÄ? Aha, oczywiĹcie bĹÄdĂłw sterownik
> nie
> > zczytuje...
> >
>
>
> Jakie sÄ wartoĹci parametrĂłw z czujnikĂłw po tej godzinie? GĹĂłwnie chodzi
> mi
> o temperaturÄ powietrza i wody.
>
A co to da jak poda. Sprawny silnik ma zapalić na dotyk przy dowolnych
mieszczących się w jakiejś normie temperaturach wody i powietrza. Jak byś
spytał o przebieg. No tak, żeby spytać o przebieg to trzeba się trochę znać.
--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/
-
9. Data: 2012-04-18 14:20:15
Temat: Re: Długo
Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>
Użytkownik "kogutek" <s...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:jmmasg$svh$1@inews.gazeta.pl...
> yabba <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net> napisał(a):
>
>> UĹźytkownik "Mario" <m...@g...pl> napisaĹ w wiadomoĹci
>> news:jmk8c3$mrs$1@inews.gazeta.pl...
>> > Witam
>> >
>> > Pacjent to silnik 1.8T z grupy VAG. Auto po postoju
>> > dniowym/kilkudniowym
>> > odpala bez problemu, jeĹli po jeĹşdzie zostanie zgaszone i odpalone np
>> > po 5
>> > czy 15min takĹźe pali na dotyk...
>> >
>> > Natomiast jesli postoi okoĹo godziny to trzeba bardzo dlugo kreciÄ
>> > rozrusznikiem aby zaĹapaĹ...
>> >
>> > Wymienione: pompa paliwa, cewki, czujnik temp
>> > OkoĹo 10 000km majÄ filtry paliwa, powietrza, Ĺwiece,
>> > przepĹywomierz(bosch)
>> >
>> >
>> >
>> > Ma ktoĹ jakieĹ sugestie co sprawdziÄ? Aha, oczywiĹcie bĹÄdĂłw
>> > sterownik
>> nie
>> > zczytuje...
>> >
>>
>>
>> Jakie sÄ wartoĹci parametrĂłw z czujnikĂłw po tej godzinie? GĹĂłwnie
>> chodzi
>> mi
>> o temperaturÄ powietrza i wody.
>>
> A co to da jak poda. Sprawny silnik ma zapalić na dotyk przy dowolnych
> mieszczących się w jakiejś normie temperaturach wody i powietrza. Jak byś
> spytał o przebieg. No tak, żeby spytać o przebieg to trzeba się trochę
> znać.
>
Jak czujnik od temperatury jest uszkodzony i znacznie zawyża lub zaniża
temperaturę, to może być problem z uruchomieniem.
Zam przypadek, że czujnik wskazywał ciągle na temperaturę silnika -30C i
ciepły silnik dostawał zbyt bogatą mieszankę.
--
Pozdrawiam,
yabba
-
10. Data: 2012-04-18 14:44:54
Temat: Re: Długo
Od: "kogutek" <s...@W...gazeta.pl>
yabba <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net> napisał(a):
> Użytkownik "kogutek" <s...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> news:jmmasg$svh$1@inews.gazeta.pl...
> > yabba <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net> napisał(a):
> >
> >> UĹźytkownik "Mario" <m...@g...pl> napisaĹ w wiadomoĹci
> >> news:jmk8c3$mrs$1@inews.gazeta.pl...
> >> > Witam
> >> >
> >> > Pacjent to silnik 1.8T z grupy VAG. Auto po postoju
> >> > dniowym/kilkudniowym
> >> > odpala bez problemu, jeĹli po jeĹşdzie zostanie zgaszone i odpalone np
> >> > po 5
> >> > czy 15min takĹźe pali na dotyk...
> >> >
> >> > Natomiast jesli postoi okoĹo godziny to trzeba bardzo dlugo kreciÄ
> >> > rozrusznikiem aby zaĹapaĹ...
> >> >
> >> > Wymienione: pompa paliwa, cewki, czujnik temp
> >> > OkoĹo 10 000km majÄ filtry paliwa, powietrza, Ĺwiece,
> >> > przepĹywomierz(bosch)
> >> >
> >> >
> >> >
> >> > Ma ktoĹ jakieĹ sugestie co sprawdziÄ? Aha, oczywiĹcie bĹÄdĂłw
> >> > sterownik
> >> nie
> >> > zczytuje...
> >> >
> >>
> >>
> >> Jakie sÄ wartoĹci parametrĂłw z czujnikĂłw po tej godzinie? GĹĂłwnie
> >> chodzi
> >> mi
> >> o temperaturÄ powietrza i wody.
> >>
> > A co to da jak poda. Sprawny silnik ma zapalić na dotyk przy dowolnych
> > mieszczących się w jakiejś normie temperaturach wody i powietrza. Jak byś
> > spytał o przebieg. No tak, żeby spytać o przebieg to trzeba się trochę
> > znać.
> >
>
> Jak czujnik od temperatury jest uszkodzony i znacznie zawyża lub zaniża
> temperaturę, to może być problem z uruchomieniem.
> Zam przypadek, że czujnik wskazywał ciągle na temperaturę silnika -30C i
> ciepły silnik dostawał zbyt bogatą mieszankę.
>
>
Masz rację ale pytającemu zimny i gorący dobrze pali. I nie napisał nic o tym
że mu spalanie wzrosło. Zadał pytanie jak typowy pizdeusz. Przebieg by podał,
czy w pedał ostro daje.
--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/