eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyDługo "kręci" - nietypowo › Re: Długo "kręci" - nietypowo
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!opal.futuro.pl!news.internetia.pl!not-f
    or-mail
    From: scobowski <s...@m...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Długo "kręci" - nietypowo
    Date: Wed, 18 Apr 2012 20:43:24 +0200
    Organization: Netia S.A.
    Lines: 31
    Message-ID: <jmn23c$281$1@mx1.internetia.pl>
    References: <jmk8c3$mrs$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: 77-255-20-143.adsl.inetia.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: mx1.internetia.pl 1334774700 2305 77.255.20.143 (18 Apr 2012 18:45:00 GMT)
    X-Complaints-To: a...@i...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 18 Apr 2012 18:45:00 +0000 (UTC)
    In-Reply-To: <jmk8c3$mrs$1@inews.gazeta.pl>
    X-Tech-Contact: u...@i...pl
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:11.0) Gecko/20120327
    Thunderbird/11.0.1
    X-Server-Info: http://www.internetia.pl/
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2444892
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2012-04-17 19:12, Mario pisze:
    > Witam
    >
    > Pacjent to silnik 1.8T z grupy VAG. Auto po postoju dniowym/kilkudniowym
    > odpala bez problemu, jeśli po jeździe zostanie zgaszone i odpalone np po
    > 5 czy 15min także pali na dotyk...
    >
    > Natomiast jesli postoi około godziny to trzeba bardzo dlugo krecić
    > rozrusznikiem aby załapał...
    >
    > Wymienione: pompa paliwa, cewki, czujnik temp
    > Około 10 000km mają filtry paliwa, powietrza, świece, przepływomierz(bosch)
    >
    >
    >
    > Ma ktoś jakieś sugestie co sprawdzić? Aha, oczywiście błędów sterownik
    > nie zczytuje...
    >
    >
    > Pozdrawiam
    > Mario

    Są już w topiku dwie poprawne odpowiedzi: czujnik hall'a (to nie czujnik
    "położenia wału" - bo jest na wałku rozrządu ;) )- i czujnik_I _
    temperatury: płynu chłodniczego (mogą być dwa w turbobenzynie: okolice
    głowicy i chłodnica, jeden z nich będzie opisany jako termowłącznik) i
    temperatury powietrza w dolocie - czyli zła dawka paliwa na rozruch
    przez zafałszowaną temperaturę albo nieodpalona / w niewłaściwym
    momencie odpalona iskra przez zrypany czujnik obrotów.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: