-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
From: "Sarr." <s...@g...pl>
Newsgroups: pl.comp.programming
Subject: Re: Dlaczego w branży rozrywkowej najsłabiej płacą?
Date: Thu, 01 Sep 2011 11:26:01 +0200
Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
Lines: 20
Message-ID: <j3nj3b$2bf$1@inews.gazeta.pl>
References: <5...@n...onet.pl>
<5...@n...onet.pl>
NNTP-Posting-Host: mail.vstep.nl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: inews.gazeta.pl 1314869163 2415 80.95.164.246 (1 Sep 2011 09:26:03 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Thu, 1 Sep 2011 09:26:03 +0000 (UTC)
X-User: sarro
In-Reply-To: <5...@n...onet.pl>
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.0; rv:5.0) Gecko/20110624 Thunderbird/5.0
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.comp.programming:192123
[ ukryj nagłówki ]On 1-9-2011 7:16, Marszalkowski wrote:
>
>> Kilka razy spotkałem się z opinią, że wbrew przekonaniu laików programiści
>> gier komputerowych nie tylko ciężko harują (w to akurat nie wątpię), ale
>> robota, jaką wykonują, należy do najsłabiej opłacanych w branży (to już mnie
>> mocno zdziwiło). Zawsze uważałem, że gry komputerowe to żyła złota i milionowe
>> (nie przesadzam z rzędem wielkości?)
> Ciekawe ile zarobili autorzy Tibi. Do napisania tej gry wystarczyły o ile
> wiem dwie osoby.
o tobii nie wiem, ale jest wiecej indie projektow, ktore zagwarantowaly
pojedynczym autorom lub kilkuosobowym zespolom zasluzony rozglos i
nierzadko calkiem sluszny zysk przy okazji - minecraft, braid, world of
goo, super meat boy... branza gier komputerowych to nie tylko giganci i
tytuly AAA, jest tez na szczescie przeciwwaga w postaci tworcow indie,
ktorzy czesto robia gry za darmo a jesli zarabiaja, to... nikt tak na
prawde nie wie ile ;]
pozdrawiam,
Sarr.
Następne wpisy z tego wątku
- 01.09.11 08:44 Andrzej Jarzabek
- 01.09.11 10:54 g...@p...onet.pl
- 01.09.11 10:55 Andrzej Jarzabek
- 01.09.11 10:59 bartek szurgot
- 01.09.11 10:59 Andrzej Jarzabek
- 01.09.11 11:42 Paweł Kierski
- 01.09.11 12:00 Paweł Kierski
- 01.09.11 12:05 Andrzej Jarzabek
- 01.09.11 12:11 Mariusz Kruk
- 01.09.11 12:37 Andrzej Jarzabek
- 01.09.11 12:40 Andrzej Jarzabek
- 01.09.11 12:50 Mariusz Kruk
- 01.09.11 12:57 Andrzej Jarzabek
- 01.09.11 12:58 Przemek O.
- 01.09.11 13:05 Paweł Kierski
Najnowsze wątki z tej grupy
- TCL - problem z escape ostatniego \ w nawiasach {}
- Nauka i Praca Programisty C++ w III Rzeczy (pospolitej)
- testy-wyd-sort - Podsumowanie
- Tworzenie Programów Nieuprzywilejowanych Opartych Na Wtyczkach
- Do czego nadaje się QDockWidget z bibl. Qt?
- Bibl. Qt jest sztucznie ograniczona - jest nieprzydatna do celów komercyjnych
- Co sciaga kretynow
- AEiC 2024 - Ada-Europe conference - Deadlines Approaching
- Jakie są dobre zasady programowania programów opartych na wtyczkach?
- sprawdzanie słów kluczowych dot. zła
- Re: W czym sie teraz pisze programy??
- Re: (PDF) Surgical Pathology of Non-neoplastic Gastrointestinal Diseases by Lizhi Zhang
- CfC 28th Ada-Europe Int. Conf. Reliable Software Technologies
- Młodzi programiści i tajna policja
- Ada 2022 Language Reference Manual to be Published by Springer
Najnowsze wątki
- 2024-10-06 Prawdziwy ekologiczny samochód
- 2024-10-05 Stało się...
- 2024-10-05 skodeczka up
- 2024-10-04 Wieszanie się przy aktywnym SMP
- 2024-10-05 Warszawa => Senior Developer React Native <=
- 2024-10-05 Katowice => Administrator IT - Wirtualizacja i Konteneryzacja <=
- 2024-10-05 Warszawa => Senior Software Engineer (C, Java) <=
- 2024-10-05 Warszawa => Menadżer Okręgu <=
- 2024-10-05 Warszawa => Specjalista/tka ds. Zamówień publicznych <=
- 2024-10-05 Warszawa => Senior C Software Engineer <=
- 2024-10-05 Warszawa => Senior PHP Laravel Developer (e-commerce) <=
- 2024-10-05 Warszawa => Full Stack .Net Engineer <=
- 2024-10-05 Warszawa => Data Scientist / Data Engineer (modele predykcyjne) <=
- 2024-10-05 Warszawa => ADMINISTRATOR SYSTEMÓW IT <=
- 2024-10-04 Katowice => Data Scientist <=