  • Data: 2011-09-01 13:05:59
    Temat: Re: Dlaczego w branży rozrywkowej najsłabiej płacą?
    Od: Paweł Kierski <n...@p...net> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-09-01 14:57, Andrzej Jarzabek pisze:

    > No i co, chciałbyś zamiast części pieniędzy dostać kawałek licencji
    > programu albo kilkadziesiąt licencji programu produkowanego przez
    > firmę, zamiast których możesz ewentualnie dostać ekwiwalent w gotówce?
    > Spróbuj to wynegocjować, obstawiam że pracodawca uzna cię za
    > potencjalnie niebezpiecznego wariata. :)

    Tylko dlaczego nikt nie uważa za wariatów górników? Dlaczego nikt nie
    uważa za wariatów (a przynajmniej głośno tego nie mówi) wszystkich
    w "hierarchii dowodzenia" kopalniami do ministra skarbu i premiera
    włącznie? A właściwie dalej - aż do wyborców, którzy wybrali parlament,
    który wyłonił rząd?

    Wszyscy (no - prawie) milcząco zgadzają się, że deputat węglowy jest
    sensowny, a deputat na licencje to wariactwo?

    I to właśnie, pokazwanie tego absurdu byłoby celem demonstracji,
    o której pisałem na początku 8-)

    --
    Paweł Kierski
    n...@p...net