  • Data: 2011-09-01 10:54:48
    Temat: Re: Dlaczego w branży rozrywkowej najsłabiej płacą?
    Od: g...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

    odnosnie pieniedzy... *

    ...nie wiem ile to dla roznych osob jest 'malo' ale dla skromnego programisty
    np to co placa (przy pracy na male platformy telefony itp) czyli np 3,4, 5 tys
    brutto, to nie wiem czy jest 'malo' i nie wiem czy to jest 'inaczej' niz w innych
    podbranzach - wydaje mi sie ze wlasnie tyle placa i nie ma specjalnych roznic

    (przy pracy przy duzych grach powinni chyba placic wiecej)

    co do mnie to w poprzedniej robocie swoim zdaniem zarabialem o ok 800 za
    duzo teraz mozliwe ze zarabiam ze 300 za malo ale raczej nie bede startowac
    o podwyzke przez jakis czas - choc troszke sie rozbestwilem i okazuje sie ze
    teraz utrzymac mi sie za 2 tys zlotych miesiecznie jest trudno ;-)

    fir kenobi

    * (chcialoby sie powiedziec gdybymz mial tylko takie problemy, (pominawszy
    problem zdrowia i mrr , ktora wyglada na to mnie kompletnie zawiodla)