  • Data: 2011-09-01 12:00:18
    Temat: Re: Dlaczego w branży rozrywkowej najsłabiej płacą?
    Od: Paweł Kierski <n...@p...net> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-09-01 12:55, Andrzej Jarzabek pisze:
    [...]
    > Wydawało mi się, że gry komputerowe są rodzajem oprogramowania, ale to
    > szczegół. Tak czy inaczej, zrozumiałe "i tak i tak" w zdaniu na górze
    > jako "czy robi gry komputerowe, czy nie".

    Gry wg mnie to coś bliższego filmu - oprogramowanie robi tam za prawa
    fizyki i techniczną stronę rekwizytorni. Celem nie jest program (np.
    engine 3D), ale gra jako całość: również scenariusz, grafika, muzyka,
    elementy aktorskie, last but not least - marketing i sprzedaż.

    --
    Paweł Kierski
    n...@p...net