  • Data: 2009-02-27 11:09:22
    Temat: Re: Dlaczego (prawie) nikomu nie potrzeba 24Mpix
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Grzegorz Krukowski pisze:
    > Tia, ale zauważ, pierwsze duże zmiany wprowadzono w wesji Milenium,
    > która się okazała ,,sukcesem'' - dopiero XP był udany.

    Sorry, ale milenium to nie były żadne zmiany - to był win98 ze sztucznie
    zablokowanym trybem dosowym.
    Raczej powinno się zestawić XP z XPsp2

    > Vista to też
    > stosunkowo duże zmiany, tak więc 7 ma szanse być tym czym miała być
    > Vista.

    Ale czym mam być? Co ma tam być, czego nie ma w xp? (albo czego się dla
    xp nie wydaje, ''bo tak'').
    Oprócz ślicznego interfejsu, który od razu zamienię na ten z win95.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl