  • Data: 2009-02-27 13:13:17
    Temat: Re: Dlaczego (prawie) nikomu nie potrzeba 24Mpix
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2009-02-27 13:45:44 +0100, dominik <n...@d...kei.pl> said:

    > I to na FF ma sens i rzeczywiście może wystarczać, na cropie brakuje.

    Twoim zdaniem brakuje, moim - nie.

    > W zoomach f/2.8 mam mocno duży słupek na f/2.8.

    Heu?

    > Gdyby te zoomy były f/2 to by było idealnie :D

    Z jeszcze większym CA, z jeszcze słabszym kontrastem, z bardziej
    widoczną winietą lub spadkiem ostrości po bokach. No niby można...

    > Ależ ma - tyle że masy nie mają szkieł f/2.8 ale f/4 czy f/3.5-5.6.

    I myślisz że jak często kupują jasne stałki? No i ilu osobom jest to
    naprawdę potrzebne?

    > Działka więcej tam ma spore znaczenie.

    Twoim zdaniem, moim - wcale niekoniecznie. Zauważ, że wiele osób ma
    niejakie problemy z ogarnięciem AF (co większa GO pozwala nieco ukryć),
    dodatkowo zdjęcia z płytką GO wcale większości nie są potrzebne tak
    często.

    > Jasne, że mogą zamiast amatorskich szkieł kupić jaśniejsze, ale jak by
    > taka matryca była tania to już to by załatwiło ten temat.

    Jakby była tania matryca i tanie obiektywy do niej. Śnisz o utopii.

    de Fresz