  • Data: 2009-02-27 13:33:30
    Temat: Re: Dlaczego (prawie) nikomu nie potrzeba 24Mpix
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Grzegorz Krukowski pisze:
    > A bo robisz błąd, zakładając, że gdy wychodzi nowa Winda to musisz ją
    > mieć.

    Nie, nie - chciałem zwrócić tylko uwagę na olbrzymi zachwyt nowym
    systemem na wszelkich forach, nie tylko już komputerowych. Taki fenomen
    marketingu.

    > zauważam jedno - aby XP stał się popularny MS poświęcił dla tego celu
    > bezpieczeństwo. I teraz ten błąd nadrabia, tym bardziej że możliwości
    > sprzętu to umożliwiają. Vista i 7 wracają do modelu, który był w
    > NT3.5, każdy sterownik był osobno, poza jądrem, co powodowało super
    > stabilność z jednej strony a mułowatość z drugiej. NT 3.5 był podobno
    > potwornie wolny. W 4 sporo przerzucono do jądra systemu i to samo jest
    > w XP. W nowszych wywalono to z jądra (chyba) i jest/będzie
    > bezpieczniej ale sporo wolniej. I, dodatkowo, MS jest bezpieczny, gdyż
    > klienci nie mają gdzie uciec ;)

    XP jest wystarczająco bezpieczny i niezawodny by nie chcieć niczego
    innego. W każdym razie mnie się nie wywalił... z kilka lat, a mówiąc
    ''mnie'' mam na myśli kilkadziesiąt komputerów, z których ssę pieniążki
    w ramach opieki nad nimi. Jedyne, co mnie bardzo wkurza to znacznie
    wolniejsze działanie sieci, niż w systemach 9x i NT4 (który zresztą
    bardzo lubiłem swego czasu właśnie za szybkość i niezawodność). Na tę
    szybkość inicjacji sieci (bo transfer jest już w normie) nie znalazłem
    rozwiązania.
    Powrót z z paranoją bezpieczeństwa (vista) sprawia, że będę musiał
    dłużej siedzieć przy komputerach i mniej chodzić po lesie i to mi się
    nie podoba.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl