eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyDlaczego nie działa jazda na zamek? - moje wnioskiRe: Dlaczego nie działa jazda na zamek? - moje wnioski
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.onet.pl!not-for-mail
    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Dlaczego nie działa jazda na zamek? - moje wnioski
    Date: Thu, 21 Oct 2010 11:03:22 +0200
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 47
    Message-ID: <i9ovkh$rno$1@news.onet.pl>
    References: <4cbf71e5$0$21001$65785112@news.neostrada.pl> <i9osmb$ils$1@news.onet.pl>
    <s...@l...localdomain>
    NNTP-Posting-Host: azk103.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1287651793 28408 83.27.148.103 (21 Oct 2010 09:03:13 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 21 Oct 2010 09:03:13 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5994
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2319586
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "Samotnik" <s...@W...samotnik.art.pl> napisał w
    wiadomości
    > Dnia 21.10.2010 J.F. <j...@p...onet.pl> napisał/a:
    >> IMO - juz odleglosci ~100m trzeba sie juz zaczac ustawiac przy
    >> swojej szczelinie, zeby przy ~20-50 bezproblemowo zjechac.
    >> Przy czym zasadniczo ma niewielkie znaczenie jak wczesnie
    >> zjedziesz - byleby tylko za toba nie stal burak ktory postanowi
    >> pojechac "wolnym do konca".
    >> Jakby nie byl burakiem, to powinien sie zachowac jak rasowy
    >> regulator - przypasowac sie za auto przed ktore wjechales,
    >> pojechac
    >> jeszcze chwile swoim pasem, wlaczyc kierunek ..
    >
    > Nie! Bo wtedy tworzy się puste miejsce na zanikającym pasie. A
    > cała ta

    Za chwile zniknie, a za to nie bedzie zlosci, nienawisci,
    zajezdzania drogi..

    > historia jest o tym, żeby właśnie tego uniknąć. Saturacja obydwu
    > pasów ma
    > być 100%, czyli zjeżdżać należy tuż przed zwężeniem.

    Powtorze sie - jesli to jest zwezenie o ruchu ciaglym - "tuz" jest
    za pozno.
    Trzeba kawalek wczesniej sie wpasowywac. I niech sobie bedzie tych
    kilkanascie-kilkadziesiat m
    wolnej drogi - za to przepustowosc nie ucierpi.
    .
    > Poprawnie działający zamek nie powoduje, że jeden pas jedzie
    > szybciej. Jadą
    > w przybliżeniu tak samo. Ja nie mam z tym problemów, jadąc pasem,
    > który ma
    > kontynuację, tak dostosowuję pod koniec prędkość, żeby zrobić
    > miejsce
    > jednemu samochodowi z pasa zanikającego.

    Niestety, ale zawsze bedzie tendencja ze na prawym pasie jest
    wiecej ciezarowek.
    A one sa dluzsze. Wiec jak auta pojada 1:1, to prawy pas bedzie
    jechal szybciej.
    Musialby madry tirman wpuscic 2-3 osobowe przed siebie .. albo znow
    pomysl rasowych regulatorow - jechac tak szybko jak auto na pasie
    obok i nie liczyc ilu sie wpuszcza :-)

    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: