  • Data: 2010-10-21 13:27:45
    Temat: Re: Dlaczego nie dziala jazda na zamek
    Od: "Myjk" <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    2010-10-21 10:37:33 J.F.

    > Praktyka dowodzi ze trzeba nauczyc, zeby cos dobrze dzialalo.

    No tak, w końcu mózg służy tylko do wklepania danych
    pod egzamin -- to dlatego parkować uczyli na ilość
    obrotów kierownicy i ustawienie pachołka w oknie.

    Ludzie podejmujący dyskusję np. na CB siłą rzeczy
    muszą się zastanawiać czy i jak to działa, tylko
    nie potrafią logicznie pomyśleć -- to jest problem.

    > Tylko nie jakies znaki, ktorych w przepisach nie ma, tajemnicze
    > tablice pomyslu dyrektora krakowskiego wordu, tylko prosty tekts
    > "prosimy ustawiac sie w kolejce na obu pasach". A najlpiej zmiana

    Co komu po znakach, przepisach, skoro każdy sobie
    interpretuje jaki lubi? Patrz np. niedawny wątek
    o motycyklistach i "linia ciągła to nie ściana",
    "można jeździć pomiędzy samochodami, bo przepisy
    tego _wprost_ nie zabraniają".

    --
    Pozdor Myjk