  • Data: 2010-10-21 12:04:49
    Temat: Re: Dlaczego nie dziala jazda na zamek? - moje wnioski
    Od: Gabriel 'wilk' <g...@U...TO.Z.ADRESU.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Axel napisał:
    > "Gabriel 'wilk'" <g...@U...TO.Z.ADRESU.poczta.onet.pl> wrote in message

    > Ale jak przejada zachodnia granice, to jakos potrafia grzecznie jechac
    > prawym pasem. Nawet, jak jest korek na prawym, a lewy wolny (zwezenie i
    > oznakowane, ze ciezarowki prawym) to rzadko kiedy tna lewym.
    Bo tam policja nie stoi w krzakach tylko dziala.
    Juz kilka razy pisalem (poszukaj w archiwum PMS), ze zgloszenie na 112 blokowania
    lewego czy
    srodkowego pasa ruchu (korek, b. dlugie wyprzedzanie),nic nie daje albo efekt jest
    krotkotrwaly.
    Zazwyczaj konczy sie na kilku mandatach o ile na hulajnogach chlopaki zdaza dojechac
    na miejsce, na
    A4 jest z tym problem.
    pozdrawiam

    Oskar Wilde