  • Data: 2010-10-21 14:29:15
    Temat: Re: Dlaczego nie działa jazda na zamek? - moje wnioski
    Od: "Arek (G)" <a...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-10-21 13:06, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Arek (G)" <a...@b...pl> napisał w
    >
    > I prawy tam zanika ?

    Tak

    > Jak rozumiem to jest na gierkowce ?
    > Miejsce o tyle specyficzne ze spory ruch "obcy", i kierowcy czesto nie
    > wiedza ktory pas tam zanika, wiec sie nie moga ustawic "na wlasciwym" z
    > wyprzedzeniem. No i odpada powod nr 1.

    Wcześniej było tak, że każdy kto zobaczył znak od razu wpychał się na
    środkowy. Teraz coraz więcej ludzi jedzie jednak do końca prawego.

    Jest to o tyle zauważalne dla mnie, że ja zwykle jeżdżę prawym, bowiem w
    warszawie prawy jest zwykle najszybszym pasem:) Ludzie jakoś strasznie
    lubią jeździć środkowym.

    > Aj, zaraz tam epitetami rzucac. Kulturalni ludzie - widza ze kolejka
    > czeka na 3 pasach, to sie ustawiaja na 3 pasach.

    No dobra, fakt, za mocne słowo:)

    A.