eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaDlaczego energia elektryczna jest droga i cały czas drożejeRe: Dlaczego energia elektryczna jest droga i cały czas drożeje
  • Data: 2024-05-18 01:06:19
    Temat: Re: Dlaczego energia elektryczna jest droga i cały czas drożeje
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2024-05-17, Cavallino <C...@k...pl> wrote:

    > I co w związku z tym?
    > Wierzysz bardziej artykułom hejterów, czy komuś kto już kilka razy był
    > elektrykiem w Chorwacji?

    Poważnie się zastanawiam, czy na pewno rozumiesz słowo hejter. Nie, to
    nie jest ktoś z kim się nie zgadzasz. A Rzepę uwazam, za gazetę na
    wmiarę przyzwoitym poziomie. Nie wiem dlaczego bez powodu mieliby
    podawać nieprawdę lub nakręcach nastroje ant-EV. Pamiętam pod koniec lat
    70 czy na początku 80. kilkugodzinne kolejki na stacjach praktycznie w
    całej Polsce. Prasa chyba o tym nie pisała, bo dziennikarstwo było wtedy
    dobre, na poziomie i nikt hejtu na ice wśród narodu pracującego nie
    szerzył.

    Zobacz jaką masz zniekształconą perspektywę: jakby to był art. o
    problemach z tankowaniem to by to hejt nie był, a po prostu informacja
    prasowa mająca pomóc kierowcom spalinowców. W moim odbiorze to dokładnie
    to (ma ostrzec kierowców ev), ale na potrzeby naszej dyskusji jednak
    wskazuje, że jakieś problemy są.

    Ja w tej dyskusji w ogóle nie widzę jakiś hejterów. Ktoś może nie
    wiedzieć, ktoś ma inne priorytety. Wszyscy mówią w miarę zgodnie, że co
    do zasady ev ok. Gdzie tu hejt? Jak już to prawdę mówiąc z drugiej
    strony i to dość wyraźny.

    > Sytuacja tam jest podobna jak u nas, czyli oblegane są nieliczne darmowe
    > punkty ładowania.
    > W innych może CZASEM zdarzyć się mała kolejka i trzeba będzie poczekać,
    > ale zazwyczaj są puste.
    >
    > W szczycie sezonu rzecz jasna będzie gorzej, zwłaszcza na dojazdówkach,
    > ale akurat Chorwaci mają przy nich większość stacji ładowania.

    No więc choćby z tego. Skoro są głownie na dojazdówka, a te będą
    oblegane, to problem pewnie może wystąpić.

    --
    Marcin