eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaDlaczego energia elektryczna jest droga i cały czas drożejeRe: Dlaczego energia elektryczna jest droga i cały czas drożeje
  • Data: 2024-05-18 01:18:05
    Temat: Re: Dlaczego energia elektryczna jest droga i cały czas drożeje
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2024-05-17, Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> wrote:

    > No to nic nie wiemy, zbyt mała próbka do badań. Ja w ogóle zbyt wielu
    > gadżetów nie używam, a jeśli już, to niezbyt intensywnie. Mini odklejały
    > się synowi w sprzętach muzycznych. Fatalnie zaprojektowanch, bo tam
    > powinno być duże złącze (typ B to się chyba nazywa), jak w drukarkach.

    Ja tylko nie rozumiem, co ma do tego standard/typ. Wydawałoby się to
    zależeć od tego jak zaprojektowane jest mocowanie takiego gniazda na
    płycie. Jest coś co wymusza robienie maciupińkiego ekranu, który do
    płytki podczepiony jest jakimś pojedyńczym, rachitycznym drutem? Przecież
    to można zamocować porządnie i czy mini czy mikro się od pcb nie
    oderwie. Czy też chodzi o sam opór (wsu/wysu-wanie) wtyczki gdzie przy
    mini jest pewnie większy, więc i nalezy mocniej zamocować, co z kolei
    generuje koszty?

    --
    Marcin