eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaDlaczego energia elektryczna jest droga i cały czas drożejeRe: Dlaczego energia elektryczna jest droga i cały czas drożeje
  • Data: 2024-05-15 15:51:28
    Temat: Re: Dlaczego energia elektryczna jest droga i cały czas drożeje
    Od: io <i...@o...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    > Pisałem o dojeżdżaniu do pracy. Samochodem.

    Czyli Twizy.

    > Nie, nie o to. Wóz drabiniasty też ma cztery qłka.

    No i też jest quadem w ogólnym sensie.

    > W Polsce takim "microcarem" był "Mikrus". Napęd miał na *jedno* tylne
    > koło, bo zrobiony z motocykla czy tam skutera. Przemyślany lepiej
    > (jak na nasze warunki) od Twizy, bo miał szyby w oknach i nie wiało,
    > nie trzeba było snopkiem zasłaniać.

    Mnie nie wieje, okna mam. Jak Tobie wieje i snopkiem chcesz zasłaniać to
    nic do Twizy nie ma tylko twojego braku ogarnięcia tematu.

    > Nazewnictwem radzę się zbytnio nie przejmować. Ja całe zycie słuchałem
    > longplejów. Gdy już przestałem, to się dowiedziałem, ze to były winyle.
    > We Włoszech na te wszystkie piaggio mówili, że skutery. Teraz można je
    > nazywać "mikrosamochodami", jeśli ktoś lubi uwspółcześniać historię.

    Mikrosamochód nie pasuje? Jasne określenie dla małego samochodu. Żadna
    tam historia.

    > Mają. I podobno kradną. Skąd to pytanie?

    Stąd, że jak cofnęli się do hulajnóg to może i mogliby do tych swoich
    "skuterów" a nie 'Włochy są już zupełnie innym krajem'.