  • 11. Data: 2014-08-03 22:18:12
    Temat: Re: Dlaczego darmowy internet w komórkach jest zły
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Sun, 03 Aug 2014 22:12:25 +0200 osobnik zwany J.F. napisał:

    > Takie tam podatki ... celowe. tzn na konkretny cel :-)
    >
    > Zawsze sie dziwilem jak mozna miec male podatki i taka armie :-) A i
    > kraj duzy, to autostrady sporo kosztuja :-)

    te autostrady to wyglądają jak nasze krajówki z PRLu :)

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 12. Data: 2014-08-03 22:38:53
    Od: rs <n...@n...spam.info>

    On 8/3/2014 4:18 PM, masti wrote:
    > te autostrady to wyglądają jak nasze krajówki z PRLu :)

    ty to się nawet na autostradach amerykańskich znasz. podziwiam
    rozległość zainteresowań i dogłębną wiedzę. <rs>

  • 13. Data: 2014-08-03 22:47:38
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Sun, 03 Aug 2014 16:38:53 -0400 osobnik zwany rs napisał:

    > ty to się nawet na autostradach amerykańskich znasz. podziwiam
    > rozległość zainteresowań i dogłębną wiedzę. <rs>

    naucz się korzystać ze źródeł to jak dorośniesz to też będziesz się znał

  • 14. Data: 2014-08-03 22:49:02
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    > Przeczytałeś w ogóle artykuł ?
    > Nie o to chodzi że coś jest darmowe w znaczeniu "nie płacisz za to".
    > Chodzi o to, że to coś jest wliczone w abonament, płacisz za to
    > z góry, czy używasz czy nie - jak za 180 kanałów których nie oglądasz
    > w kablówce za którą miesięcznie płacisz abonament dla 2-3 programów.
    w większości przypadków produkt jest robiony (wyceniany) tak aby był
    kupowany. Jeśli produkt jest kupowany, to znaczy że panowie od
    marketingu odnieśli sukces. odnoszą tym większe sukcesy im więcej debili
    jest w śród nas. jeśli sprzedają się pakiety to po kija zawracać sobie
    głowę? A darmowe coś tam podnosi sprzedaż.
    Z drugiej strony, ja nie mam żadnej telewizji, dobrowolnie zrezygnowałem
    właśnie przez "pakiety". Czy dzięki temu jestem mądrzejszy? Chyba nie,
    tym bardziej że mam Youtuba wliczonego w abonament GSM i mało tego, oglądam!

    ToMasz

  • 15. Data: 2014-08-03 23:28:57
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 3 Aug 2014 20:18:12 +0000 (UTC), masti napisał(a):

    > te autostrady to wyglądają jak nasze krajówki z PRLu :)

    Gdzie widziales krajowke o 12 pasach ? :-)

    Kwestia terminologii - highway to niekoniecznie nasza autostrada.
    Ale Interstate to juz raczej tak, a oni tego maja 76 tys km.

    J.

  • 16. Data: 2014-08-03 23:33:20
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Sun, 03 Aug 2014 23:28:57 +0200 osobnik zwany J.F. napisał:

    > Gdzie widziales krajowke o 12 pasach ? :-)
    >
    > Kwestia terminologii - highway to niekoniecznie nasza autostrada. Ale
    > Interstate to juz raczej tak, a oni tego maja 76 tys km.

    ale one nie mają po 12 pasów :)

  • 17. Data: 2014-08-03 23:44:19
    Od: rs <n...@n...spam.info>

    On 8/3/2014 4:47 PM, masti wrote:

    > naucz się korzystać ze źródeł to jak dorośniesz to też będziesz się znał

    i jeszcze poradą życiową służy. <rs>

  • 18. Data: 2014-08-03 23:45:08
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 03 Aug 2014 22:49:02 +0200, ToMasz napisał(a):
> [...]
    > tym bardziej że mam Youtuba wliczonego w abonament GSM i mało tego, oglądam!

    Ale wlasnie o to chodzi - YT masz wliczonego, a innych serwisow nie.

    i sie tworzy monopol.

    J.

  • 19. Data: 2014-08-03 23:52:37
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Sun, 03 Aug 2014 17:44:19 -0400 osobnik zwany rs napisał:

    > i jeszcze poradą życiową służy. <rs>

    możesz skorzystać. Przestaniesz być nic nie wnoszącym trollem

  • 20. Data: 2014-08-04 00:15:35
    Od: rs <n...@n...spam.info>

    On 8/3/2014 5:52 PM, masti wrote:

    > możesz skorzystać. Przestaniesz być nic nie wnoszącym trollem

    prawda w oczy kole. co? to dobrze.
    jak personalnie, to personalnie. trollem to ty jesteś i nie mogłeś tego
    lepiej udowodnić, niż w wątku o appce iphona. tak smuciłeś, smuciłeś bez
    sensu, bez pojęcia, tylko żeby klawiaturę dopieszczać. teraz o
    autostradach amerykańskich będziesz pitolił? na źródła się powołujesz w
    tej rozmowie? pokaz chociaż jedno, które pozwoli ci uzasadnić chociaż
    ironicznie, porównanie do "PRLowskich krajówek", choć o nich pewnie tez
    ze źródeł tylko wiesz, albo z opowiadań rodziców. no ale parcie na ekran
    masz. <rs>