  • 1. Data: 2014-08-03 17:34:51
    Temat: nie panuje nad Androidem
    Od: T...@s...in.the.world

    Witam,
    Mam cos takiego - ilekroc wskaznik baterii zbliza sie do 10% wlacza sie
    jakis saving manager (i dobrze), przyciemnia sie ekran i WLACZA sie GPS.
    Skad tn GPS? Przeciez to obciaza baterie.
    I jak dotrzec do jakichs logow w Androidzie?
    --
    TA

  • 2. Data: 2014-08-03 19:21:16
    Temat: Re: nie panuje nad Androidem
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    <T...@s...in.the.world> wrote in message
    .atman.pl...
    > Mam cos takiego - ilekroc wskaznik baterii zbliza sie do 10% wlacza sie
    > jakis saving manager (i dobrze), przyciemnia sie ekran i WLACZA sie GPS.
    > Skad tn GPS? Przeciez to obciaza baterie.

    Może myśl piękna polega na tym, żeby zarejestrować i wysłać
    do Googla ostatnią lokalizację telefonu zanim bateria padnie
    w razie jak byś go zgubił i nie będziesz mógł go znaleźć inaczej
    niż przez Googlowski serwer? Bo nie przez zadzwonienie do siebie?
    Takie coś mi przyszło do głowy :-)))

  • 3. Data: 2014-08-03 20:14:41
    Od: AL <a...@s...tam.pl>

    On 2014-08-03 17:34, T...@s...in.the.world wrote:
> [...]
    > Skad tn GPS? Przeciez to obciaza baterie.
    > I jak dotrzec do jakichs logow w Androidzie?

    a w opcjach oszczedzania energii nie masz ustawien co ma byc wlaczone a
    co wylaczane?
    Narzedzia -> zarządzanie zasilaniem ->..... tu bedzie funkcja byc moze
    jaka dał Ci producent telefonu, np. w Sony'ch masz tryb STAMINA + opcje
    zaawansowane i dod. mozliwosc samodzielnego dodawania programow, ktore
    maja byc ubijane gdy poziom baterii spadnie ponizej zaplanowanego progu.

    Rowniez pomysl Przemol'a z ostatnia rejestracja pozycji sluchawki moze
    miec cos na rzeczy.

  • 4. Data: 2014-08-04 10:49:51
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2014-08-03 17:34, T...@s...in.the.world pisze:
> [...]
    > jakis saving manager (i dobrze), przyciemnia sie ekran i WLACZA sie GPS.
    > Skad tn GPS? Przeciez to obciaza baterie.

    Usługa LOKALIZACJA pewnie jest uruchomiona, przy pierwszym uruchomieniu
    telefonu musiałeś się na to zgodzić.
    W zależności od wersji androida masz ikonkę ustawień GPS albo
    Lokalizacja która automatycznie zarządza tym czy zbiera dane z satelit
    czy nie .. tak żebyś zawsze był na podglądzie :)

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 5. Data: 2014-08-05 13:22:04
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <lrnhff$ls8$1@node2.news.atman.pl>,
    Chris <a...@g...pl> wrote:

> [...]
    > Lokalizacja która automatycznie zarządza tym czy zbiera dane z satelit
    > czy nie .. tak żebyś zawsze był na podglądzie :)

    Nie pamietam juz co to moze byc.
    Podejrzewam ze albo Lookout albo Motoblurr (bo to Motorola Defy)
    :-(
    --
    TA

  • 6. Data: 2014-08-05 13:33:12
    Od: atm <...@v...pl>

    > Nie pamietam juz co to moze byc.
    > Podejrzewam ze albo Lookout albo Motoblurr (bo to Motorola Defy)
    > :-(

    Defy powinna juz na dziendobry dostawac CM. Jak w przypadku SGS2
    przyspieszenie jest stosunkowo niewielkie lub nawet nieodczuwalne tak
    Defy zyskuje duzo a co wazniejsze uwuniete sa glupie rozwiazania jak np
    koniecznosc podwojnego odblokowywania ekranu jesli wybierze sie ochrone
    wzorkiem, czy tez ksiazka tel sortujaca wg imion.

  • 7. Data: 2014-08-05 20:13:15
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <53e0c0fa$0$2159$65785112@news.neostrada.pl>, atm <...@v...pl>
    wrote:

> [...]
    > koniecznosc podwojnego odblokowywania ekranu jesli wybierze sie ochrone
    > wzorkiem, czy tez ksiazka tel sortujaca wg imion.

    Ale ja mam Defy+
    Tam podobno cos trudniej...
    Zreszta, dopytywalem sie na forum Motoroli co mi konkretnie daje
    przejscie na CM (a co strace) i nikt nic konkretnego nie napisal.
    Boje sie ze strace jakosc dzwieku, i ze bateria bedzie gorzej trzymac.
    btw - nie mam zadnego podwojnego odblokowywania ekranu a ksiazka sortuje
    mi jak ja chce.
    --
    TA

  • 8. Data: 2014-08-05 21:57:58
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2014-08-05 20:13, T...@s...in.the.world wrote:

> [...]
    > Boje sie ze strace jakosc dzwieku, i ze bateria bedzie gorzej trzymac.
    > btw - nie mam zadnego podwojnego odblokowywania ekranu a ksiazka sortuje

    Defy+ miala nowszy ROM i byc moze usuneli takie kwiatki.