  • 1. Data: 2014-08-03 13:53:06
    Temat: SGS 5 - ustawienia.
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    Samsung Galaxy S5. Chciałem ustawić tryb głośnomówiący a w zasadzie
    cichomówiący by telefon informował kto dzwoni. Niestety jak ustawię "Odczyt
    powiadomień" albo "Funkcje głosowe" to drze ryja jak do głuchego. Jak to
    wyciszyć do akceptowalnego poziomu? Mam też Nokię N95 i tam mogę ustawić jak
    chcę. Druga sprawa to słuchawka BT. Mam Plantronics Voyager Legend. W N95
    mogłem przestawić dźwięk z nawigacji na słuchawkę ( Voyager 510-niestety
    spróchniała guma) by innym nie przeszkadzały komunikaty i mogłem posłuchać
    muzyki. PVL też współpracuje z N95 bo przed chwilą sprawdziłem muzykę. W
    zestawie SGS5+PVL w słuchawce nie ma nawigacji i nie ma muzyki. Komunikaty
    "kto dzwoni" w słuchawce w zestawie SGS5+PVL przy komunikatach w N95 to
    niezrozumiały peudopolski bełkot. Pytania do kogoś kto korzysta(ł) z takiego
    lub podobnego zestawu. Odpowiedź w stylu "wszystko da się ustawić" jest
    zbędna. Potrzebne konkrety.

    neelix

  • 2. Data: 2014-08-16 11:34:51
    Temat: Re: SGS 5 - ustawienia.
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    Użytkownik "neelix" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > kto korzysta(ł) z takiego lub podobnego zestawu. Odpowiedź w stylu
    > "wszystko da się ustawić" jest zbędna. Potrzebne konkrety.

    Współpracę ze słuchawką BT rozgryzłem. Pozostaje pierwsza kwestia.