eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyDla tych, którzy kochają rowerzystów jadących wzdłuż ścieżek rowerowychRe: Dla tych, którzy kochają rowerzystów jadących wzdłuż ścieżek rowerowych
  • Data: 2018-12-02 21:42:05
    Temat: Re: Dla tych, którzy kochają rowerzystów jadących wzdłuż ścieżek rowerowych
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 02.12.2018 o 21:26, Marek S pisze:

    > Jakoś nie wyobrażam sobie by na rowerze dałoby się bez zmachania
    > jeździć.

    Da się - średnia 16 na godzinę co daje pół godzinki z peryferów do
    centrum DC. A z powrotem dzida;)

    > W poprzedniej mojej robocie dwóch z kolegów dojeżdżało do
    > roboty rowerami po asfalcie. Jeden zaczynał pracę od prysznica, a drugi
    > śmierdział tak, że biuro trzeba było wietrzyć.

    Może nie zmieniał ciuchów, albo nie prał:P Mniejsza o to. lepiej
    niewiedzieć;)

    >>> https://www.google.pl/maps/place/Castorama/@54.57194
    14,18.3875613,125m/data=!3m1!1e3!4m5!3m4!1s0x46fda4e
    06332dba5:0xb90cfd23e37a104d!8m2!3d54.5712627!4d18.3
    846217

    > No właśnie tak. Nie pamiętałem z czego jest DDR, po którym często śmigam
    > bo nie zwracałem nigdy na to żadnej uwagi. Zasuwa się po tym świetnie
    > więc nie wiedziałem iż trzeba marudzić.

    Dziwne -
    https://www.google.pl/maps/@54.5716513,18.3876954,3a
    ,21y,77.12h,74.9t/data=!3m6!1e1!3m4!1sWKmze-mhRLX9sx
    J21UpV6w!2e0!7i13312!8i6656

    Przy okazji - studzienka - pisałeś, że nie występują na DDR;)

    > Zaraz. To ty również nie dostrzegasz 40% wzrostu oporów toczenia???
    > Płyty chodnikowe raczej nie powinny się różnić od kostki w tym względzie.

    Różnią się - kostka jest fazowana i mała, płyty chodznikowe z tych
    większych 60x60 mniej fug. Jedzie się po tym zaskakująco przyzwoicie.
    Trzeba też przyznać że na razie równa jak stół.

    > Remontów Morskiej włączenie ze
    > zdzieraniem jezdni aż do piachu doświadczyłem kilku w swoim żywocie.
    > Starcza to na niedługo.

    Albo długo żyjesz, albo macie strasznych papraków.

    > Jeżdżę na trasie Gdańsk-Gdynia codziennie.
    > Częściowo po obwodnicy. Naprawa zawieszenia w aucie średnio 2x w roku.
    > Zmieniłem auto - to samo. Tuleje lecą jak opętane. Właśnie znów jadę do
    > serwisu - w ciągu 360 dni będzie to już 3ci raz i niniejszym ustanawiam
    > rekord. Kurwicy dostać można.

    Dziwne - jeżdziłem trochę u was i samochód cały. Obwodnica też w dobrym
    stanie. Wiesz, nie chcę nic mówić, ale może to twoje zapierdalanie daje
    w kość zawieszeniu?

    > Nie sądzę by takowy był zaangażowany. Raczej projektantem był Zenek ze
    > spółdzielni.

    Nie ma możliwości. Dwóch inżynierów z uprawnieniami musiało się pod tym
    podpisać.

    > Był taki okres, że nowa ulica Kosynierów kończyła się przed kanałem.
    > Nówka asfalt, chodniki, namalowane pasy, DDR i ... bagno na końcu.
    > Morskiej aż do ronda nie było. Trzciny wokół. Mnóstwo ludzi używało tego
    > skrótu idąc pieszo / jadąc rowerami do Redy. Najpierw była przerzucona
    > tam szeroka belka - strach dupę ściskał jadąc rowerem by się nie
    > zachwiać. Potem powstał mostek. A po paru latach, gdy odkupiono ziemię
    > od urzędników miejskich, którzy wiedzieli, że przez te bagna droga
    > powstanie więc kupili tę ziemię,  powstała normalna jezdnia. Kto zatem
> [...]

    Deskę to mogli miejscowi rzuci. MOstku na pewno nikt bez projektu nie
    postawił.

    > Jak nie wiadomo o co chodzi, to chodzi o kasę. Widocznie uznano iż Zenek
    > będzie tańszy od profesjonalnej firmy i na chwilę to poprawi rowerzystom
    > życie zanim wdroży się docelowe rozwiązanie.

    Jeszcze raz - musiał być projekt.

    Shrek