eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyDla tych, którzy kochają rowerzystów jadących wzdłuż ścieżek rowerowychRe: Dla tych, którzy kochają rowerzystów jadących wzdłuż ścieżek rowerowych
  • Data: 2018-12-02 22:04:16
    Temat: Re: Dla tych, którzy kochają rowerzystów jadących wzdłuż ścieżek rowerowych
    Od: Marek S <p...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-12-02 o 21:05, Shrek pisze:

    > Że się tu podepnę. Marek - od ilu lat masz prawko, bo teraz pamiętam, że
    > miałem taki okres w życiu, kiedy nawinąłem pierwsze 50kkm, prowadziłem
    > różne dobre fury (takie 250KM+ - szef miał pierdolca, i często taki
    > służbowo dostawałem) i też myślałem, ze jestem lepszym kierowcą niż
    > byłem. Na szczęście nie miałem pecha;)

    Prawko mam od 33 lat plus późniejsze kursy doskonalące technikę jazdy i
    wiedzę z zakresu przepisów. Ostatni 2 lata temu. Doświadczenie na
    przeróżnych autach i mocnych wypasionych brykach i tandetnych Daewoo.
    Jakie zdarzenia zaliczyłem?

    1. W szpitalu byłem raz + 3 miechy zwolnienia po tym jak w tym miejscu:
    https://www.google.pl/maps/place/aleja+Armii+Krajowe
    j,+80-001+Gdańsk/@54.3375543,18.5991021,68m/data=!3m
    1!1e3!4m5!3m4!1s0x46fd75ca4cdb411b:0x770290fb62983df
    7!8m2!3d54.3358606!4d18.5839536
    zatrzymałem się na czerwonych a jedyny jadący za mną samochód wyrżnął we
    mnie bokiem (obróciło go po zablokowaniu hamulcami kół). Różnica
    prędkości 80km/h jak policja ustaliła.

    2. Zasnąłem przy 150km/h w samo południe na autostradzie. Alfa Romeo 156
    poszło na złom, moje auto do klepania i wymiana przedniego pasa (4
    chłodnice). Różnica prędkości 50km/h - jak kamery pokazały. Nic mi się
    nie stało.

    3. Zaraz po wyjechaniu z warsztatu po zmianie letnich na zimówki (obie
    klasy premium) lekka stłuczka wymagająca kosmetycznej naprawy. Hamowałem
    jak zwykle lecz nie sądziłem, że droga hamowania tak znacznie się
    zwiększy. Nic nie dało się zrobić jak tylko patrzeć ze zdziwieniem co
    będzie.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek