  • 41. Data: 2013-10-01 15:36:16
    Temat: Re: Dla tych, ktorzy chca malo pikseli, a duzo dynamiki...
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    W dniu 2013-09-30 17:56, Maciek pisze:
    > Lubie zdjecia JM i taka mnie niewesola refleksja naszla, ze kiedys pewnie
    > powstanie aparat, gdzie w opcjach bedzie mozna wybrac kreatora "Janko
    > Muzykant Wizard" i to bedzie moment, od ktorego do zrobienia
    > dobrego/klimatycznego/ciekawego zdjecia nie trzeba juz bedzie miec zadnych
    > umiejetnosci...

    Ojtam, umrę w zapomnieniu ;)

    --
    pozdrawia Adam
    /nie jestem egoistą, jestem estetą/

  • 42. Data: 2013-10-01 15:37:37
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    W dniu 2013-10-01 00:38, Mariusz [mr.] pisze:
    > A tak swoją drogą - pisałem tu niedawno o splątaniu wpływu dwóch
    > czynników

    No właśnie, gubi Cię ograniczanie czynników do ilości detalicznej. A w
    praktyce jest tego tyle, że teorię można sobie studiować dla hobby i
    bardzo ogólnych wniosków, praktyka jednak górą.

    --
    pozdrawia Adam
    /nie ma już chleba, ale są czipsy/

  • 43. Data: 2013-10-01 15:38:31
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    W dniu 2013-10-01 10:38, Paweł Pawłowicz pisze:
    > Sam sobie odpowiem. Na stronie producenta jest napisane, że dwanaście. A
    > zakres tonalny to 13 EV. I to jest ciekawostka przyrodnicza :-)

    A jednak działa :)

    --
    pozdrawia Adam
    /najciekawsze zdjęcia to zdjęcia aparatów/

  • 44. Data: 2013-10-01 15:40:52
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 01 Oct 2013 15:36:16 +0200, Janko Muzykant napisał(a):

    > Ojtam, umrę w zapomnieniu ;)

    Nie, bedziesz zyl w kreatorach ;p

    --
    Maciek

    Od kolijevke, pa do groba,
    za ispiranje mozga je doba

  • 45. Data: 2013-10-02 10:49:22
    Od: Marek K <m...@P...pl>

    W dniu 2013-09-30 10:53, Marek Dyjor pisze:

    > moim zdaniem zapas był od dawna tylko nikomu sie nie chciało dać np 16
    > bitowych przetworników A/C do istniających matryc..

    Pentax w modelu k10d dał przetwornik 22 bity

    --
    Marek