-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.P
OSTED!not-for-mail
From: Cavallino <c...@k...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Dieselgate VW ciag dalszy
Date: Thu, 22 Jun 2017 22:32:33 +0200
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 17
Message-ID: <oih9h1$5vj$5@node1.news.atman.pl>
References: <2...@m...org>
<b...@g...com>
<hi6lv0umqxm1$.dlg@myjk.org>
<b...@g...com>
<7edm8535xcte$.dlg@myjk.org>
<7...@g...com>
<p...@m...org>
<7...@g...com>
<9...@m...org> <5941a51a$0$5158$65785112@news.neostrada.pl>
<oi9cgp$457$5@node2.news.atman.pl>
<2...@4...com>
<oibijg$7tl$1@node2.news.atman.pl> <oibklc$60l$8@node2.news.atman.pl>
<oibuku$jfg$1@node2.news.atman.pl> <oibv8f$vta$1@node1.news.atman.pl>
<oic31p$nkm$1@node2.news.atman.pl> <oicsvg$erk$1@node2.news.atman.pl>
<oiei3e$gm3$1@node1.news.atman.pl> <oigu31$p9g$1@mx1.internetia.pl>
<oigvcn$rlt$1@node1.news.atman.pl> <oigvmm$bg0$1@node2.news.atman.pl>
<oih2il$uvm$1@node1.news.atman.pl>
NNTP-Posting-Host: dynamic-2a00-1028-83d6-1496-a11b-4059-5d08-1903.ipv6.broadband.iol
.cz
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node1.news.atman.pl 1498163553 6131 2a00:1028:83d6:1496:a11b:4059:5d08:1903
(22 Jun 2017 20:32:33 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Thu, 22 Jun 2017 20:32:33 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:52.0) Gecko/20100101
Thunderbird/52.2.0
In-Reply-To: <oih2il$uvm$1@node1.news.atman.pl>
Content-Language: pl
X-Antivirus: Avast (VPS 170622-4, 22.06.2017), Outbound message
X-Antivirus-Status: Clean
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2608508
[ ukryj nagłówki ]W dniu 22-06-2017 o 20:33, Mateusz Bogusz pisze:
>> Nie jest.
>> Jest tylko tańszy w koszcie paliwa.
>
> W koszcie paliwa, miejsc parkingowych, możliwość jeżdżenia po bus
> pasach, bezproblemowy wjazd do centrum miast (niektórzy sobie chyba nie
> zdają sprawy że niedługo będą mieli z tym problem).
Niedługo to znikną też ułatwienia dla elektryków.
>
> Koszt paliwa, to w przypadku Leafa np. 6zł / 100km w taryfie nocnej i
> 10zł / 100km w zwykłej taryfie. Do tego odpadają koszty wymiany olejów,
> płynów, sprzęgła, dwumasy, pompy wody, remontu silnika.
Za to dochodzi kupa innych, droższych.
A i tak całość ew. oszczędności jest z nawiązką zjadana przez amortyzację.
Następne wpisy z tego wątku
- 22.06.17 22:33 Tomasz Gorbaczuk
- 22.06.17 22:33 Cavallino
- 22.06.17 22:42 Mateusz Bogusz
- 22.06.17 22:43 Mateusz Bogusz
- 22.06.17 22:48 Pszemol
- 22.06.17 23:08 re
- 22.06.17 23:29 re
- 23.06.17 02:35 Pszemol
- 23.06.17 02:35 Pszemol
- 23.06.17 07:55 Shrek
- 23.06.17 07:58 Shrek
- 23.06.17 08:05 Shrek
- 23.06.17 08:10 Shrek
- 23.06.17 09:13 p...@g...com
- 23.06.17 09:35 Shrek
Najnowsze wątki z tej grupy
- IObit Uninstaller Pro 13.6.0.5 Multilingual: Installation Guide
- stare graty młode kozy
- Nadchodzi nowa opłata od posiadania aut spalinowych
- Droga dwukierunkowa
- Elektryki są fajne
- Elektryki są fajne :(
- USB -> jack
- Kupcie sobie nowoczesne auto
- Linie zatrzymania
- Obostrzenia
- Przyczyna piszczenia...
- Co to k jest?
- znalazłem samochód ;)
- Pierwszeństwo łamane
- zamek
Najnowsze wątki
- 2024-07-13 256 świadków nie ma racji
- 2024-07-11 Tokarze CNC czyli ciężkie życie prototypiarza
- 2024-07-12 Zgody na przetwarzanie danych
- 2024-07-13 IObit Uninstaller Pro 13.6.0.5 Multilingual: Installation Guide
- 2024-07-12 stare graty młode kozy
- 2024-07-11 8080
- 2024-07-13 Przyłącze dolne grzejnika
- 2024-07-13 IObit Uninstaller Pro 13.6.0.5 Multilingual Overview
- 2024-07-12 Czym wykonać otwór fi 100 w betonie komórkowym?
- 2024-07-12 Warszawa => Senior Rust Software Engineer <=
- 2024-07-12 Warszawa => Business Unit Manager (Recruitment Business) <=
- 2024-07-12 Warszawa => Head of WMS Competence Center for IT&D Contract Logistics
- 2024-07-12 Warszawa => Head od WMS Competence Center dla IT&D (Blue Yonder) <=
- 2024-07-12 Kraków => Ruby Backend Developer <=
- 2024-07-12 Warszawa => UX/UI Designer <=