-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!goblin2!goblin.stu.neva.ru!feeder.erje.net!us.feeder.erje.net!news.rip
co.com!news.glorb.com!news-out.readnews.com!news-xxxfer.readnews.com!nx02.iad01
.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrad
a.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
Date: Mon, 13 Jan 2014 08:56:05 +0100
From: Mirek Ptak <n...@n...pl>
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:24.0) Gecko/20100101 Thunderbird/24.2.0
MIME-Version: 1.0
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Diesel, co mogło nawalić?
References: <laolmg$e2g$1@node1.news.atman.pl> <s...@m...org>
<laomk1$hvr$1@srv13.cyf-kr.edu.pl> <laop8q$hrb$1@node1.news.atman.pl>
<9...@m...cs.put.poznan.pl>
<X...@1...0.0.1>
<larb2p$s3o$1@usenet.news.interia.pl>
In-Reply-To: <larb2p$s3o$1@usenet.news.interia.pl>
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 18
Message-ID: <52d39c16$0$2357$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 87-205-191-30.adsl.inetia.pl
X-Trace: 1389599766 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 2357 87.205.191.30:4939
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2519093
[ ukryj nagłówki ]Dnia 2014-01-11 12:48, *Adam* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:
> Do pełna - to znaczy nie do odbicia pistoletu. ON pieni się i powoduje
> zbyt wczesne odbicie pistoletu. Powoli można dolać jeszcze sporo.
Zależy w jakim samochodzie.
W Vectrze dawało się nalać kilka litrów, teraz nie udaje mi się dolać
więcej jak 1.5 litra (zwykle około 0.5) i widać ON we wlewie.
>
> Do pełna - to znaczy "pod korek" - do widoczności paliwa w rurze.
To najlepsza metoda.
Pozdrawiam - Mirek
--
Mirek Ptak - Insignia '11 HB 2.0 CDTI, PMS edition
President Herbert *old* on board :)
kolczan( a t )outlook(kropek) c om
PMS+ PJ++ S* p+ M++ W++ P+:+ X++ L+ B++ M- Z++ T- W CB++
Następne wpisy z tego wątku
- 13.01.14 09:32 robot
- 13.01.14 11:10 anacron
- 13.01.14 17:33 Lewis
- 14.01.14 00:16 anacron
- 14.01.14 08:52 Lewis
- 14.01.14 09:35 anacron
- 14.01.14 15:17 Trybun
- 14.01.14 15:18 Trybun
- 14.01.14 15:19 Trybun
- 14.01.14 15:19 Trybun
- 14.01.14 15:21 Trybun
- 14.01.14 16:20 Marek
- 14.01.14 19:00 Budzik
- 14.01.14 23:14 Lewis
- 15.01.14 09:34 Maseł
Najnowsze wątki z tej grupy
- koniki obsiadły kolejki i numerki
- nie wyrzucaj starych opon
- znów elektryk:P
- "Ręczny" a przegląd.
- Akwarium w aucie
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
Najnowsze wątki
- 2024-12-19 koniki obsiadły kolejki i numerki
- 2024-12-18 Poseł oszukany "na policjanta"
- 2024-12-18 znów chory psychicznie
- 2024-12-18 Katowice => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS
- 2024-12-18 Poznań => Dyspozytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-18 Katowice => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2024-12-18 Gdańsk => System Architect (Java background) <=
- 2024-12-18 Warszawa => Helpdesk Specialist <=
- 2024-12-18 Katowice => Kierownik Działu Zarządzania Platformą Wirtualizacji i
- 2024-12-18 Bieruń => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-18 Żerniki => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-18 Gliwice => Specjalista ds. public relations <=
- 2024-12-18 Kablówka z modułem CAM
- 2024-12-18 Warszawa => Spedytor międzynarodowy <=
- 2024-12-18 Wróblewo => Analityk finansowy <=