    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Date: Mon, 25 Feb 2013 03:40:26 -0800 (PST)
    Subject: Re: Dell Vostro 3350 po wymianie płyty
    From: neo <d...@y...pl>

    Jaskiniowiec wrote:
> [...]

    Zadzwonił do mnie technik:

    t: jadę do pana z nową matrycą
    n: fajnie, czekam
    t: ale komputer nie będzie obsługiwał w8, pasi panu?
    n: jak to nie będzie obsługiwał w8?
    t: nie ma sterów do tej matrycy :(
    n: ale ja ma w8, to po cholerę mi matryca, która nie pójdzie z w8?
    t: kupił pan w8 od della czy i innego dostawcy?
    n: od innego dostawcy
    t: to nas to nie obchodzi, ważne żeby działał a jak nie działa z pana
    oprogramowaniem to pana biznes ....

    szok! dryń na infolinię

    n: tydzień temu nie działała muzyka, wymiana płyty głównej, muzyka
    działa, nie działa grafika, jedzie do mnie technik i mówi, że zrobi
    też grafikę, ale nie będzie działał windows 8
    d3: hm, my nic nie mamy do pana oprogramowania, technik naprawi
    komputer, ale pan musi sam zainstalować oprogramowanie
    n: tak ale nie będę mógł go zainstalować, bo do matrycy, która do mnie
    jedzie nie ma driverów
    d3: drivery to pana sprawa
    n: drivery dell do sprzętu dell to moja sprawa? dobra, to zwrot,
    poproszę NLA
    d3: nie możemy, muszą być trzy naprawki, dzisiaj będzie druga, a
    właściwie pierwsza, muzykę panu zrobiliśmy, teraz nie działa
    grafika ..... (ludzie! trzymajcie mnie!!!)

    (... minęło kilka minut)

    n: nie przyjmę technika, który jedzie dla picu, jeżeli nie wiecie
    państwo co dalej, poproszę NLA
    d3: wyślemu kuriera i zabierze komputer do serwisu
    n: dziękuję :)

    Ale czasu na to poszło :(

    > No nie jest sprawny, bo inaczej mógłbyś go obsłuzyć ;)

    Tak, ale w sumie w temacie jestem noga i oni to widzą, wiec mnie
    zbywają, ze to moja wina.

    > A co teraz w większości nie jest masówką? Aczkolwiek, i to jest
    > potwierdzone przez coraz większą liczbę osób, sprzęt przeznaczony na rynek
    > polski jest klasy B. W przyszłości warto kupić taki sam sprzęt z
    > dystrybucji na rynek zachodni i wystrzegać się tego z polskiej dystrybucji.

    No tak, B.

    > Bo potem włącza się tryb Aero, które działa na 3D... Gdzieś jakiś pin w
    > GPU, albo po kablu nie styka i dlatego pojawia się ciemność. Możesz
    > spróbować rozgrzać tego lapka (włączyć plan wysokiej wydajności, zapuścić
    > HyperPi i przykryć na chwilę poduszką). Bywa i tak, że przy wysokich
    > temperaturach GPU, gdzieś ten pin zatrybia (oczywiście o ile to zimny
    > lut). Po czym uruchom go ponownie i obserwuj. Ale jest to naprawdę
    > ekstremalne i ostateczne rozwiązanie. Jednakże jak masz gwarancję... ;)

    Dziękuję bardzo wszystkim za pomoc :)

    Znacie to? Przychodzi blondynka do sklepu agd i mówi --- Poproszę ten
    telewizor. Sprzedawca --- blondynkom nie sprzedajemy. Dziewczyna
    przebrała się w domu za brunetkę, to samo --- blondynkom nie
    sprzedajemy. Przebrała się za faceta, to samo --- blondynkom nie
    sprzedajemy. Skąd pan wie, że jestem blondynką?

    Bo to jest telewizor, a nie mikrofalówka. :D