  • Data: 2013-02-25 16:20:52
    Temat: Re: Dell Vostro 3350 po wymianie płyty
    Od: Jaskiniowiec <jaskinia@jurajska> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 25.02.2013 o 01:14 Michoo <m...@v...pl> pisze:

    > No bez jaj - producenci nie będą robili specjalnej "gorszej" serii na
    > polski rynek bo to się po prostu nie opłaca - Polska jest za mała, żeby
    > się bawić w całą logistykę z osobnymi kanałami dystrybucji tylko po to,
    > żeby popchnąć sprzęt który zrazi klienta do marki.

    Do nas często trafia sprzęt na tzw rynek Środkowej (i Wschodniej) Europy,
    więc to już nie taki mały rynek. Poza tym powyższe nie jest moją
    odosobnioną opinią. Dużo złego tez zrobiła EU, wprowadzając ROHS. Kilku
    producentów wyłamuje się, ale np. takie HP jest bardziej ekologiczne, niż
    Unia wymaga, a mimo to, nie przejmuje się opinią, że jego sprzęt to
    bezołowiowa tandeta. Podobnie Samsung i jego telewizory...

    No to czytaj wątek od początku...

    --
    Władza wie co mówi. Jak mówi że zabierze, to zabierze. A jak mówi że da,
    to mówi.