  • Data: 2013-02-25 14:50:43
    Temat: Re: Dell Vostro 3350 po wymianie płyty
    Od: Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2013-02-25, o godz. 13:56:20
    RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> napisał(a):

    > Nie do końca.
    > Żyjemy w kraju oszustów i kombinatorów co oznacza że w normalnym

    Zmartwię Cię. Te oszustwa i kombinacje to nie jest cecha naszego kraju.
    Robi to większość obywateli państw europejskich. I w Polsce robi się to
    na skalę mniejszą niż w takich Włoszech czy Hiszpanii. O UK nie
    wspominając.

    > sklepie można kupić jako nowy sprzęt po naprawie czy fabrycznej
    > "regeneracji". I tak kombinacje sprzedawców napędzają opinie o
    > rynkach zbytu dla ubogich.

    Zapakowany fabrycznie? Bo jak tak i ma ślady użytkowania to jest
    to podstawa do natychmiastowego zwrotu i zgłoszenia sprzedaży towaru
    niezgodnego z ofertą. Bo niestety często sprzęt refurbrihed kupują
    ludzie skuszeni niską ceną jako okazje i nie doczytują co jest w opisie
    Dlatego że akurat u nas ta procedura jest jeszcze mało popularna choć
    np. w USA czy UK szeroko stosowana. Ja wiem co kupuję. Np. w piątek
    przyjechały do mnie 2 Delle XPS 13. Refurbrished. Z nalepkami o tym
    mówiącymi. Z pełną gwarancją 3YNBD. Za to o ~30% tańsze niż
    nierozpakowane. Okazja. ;-)

    Zdrówko