  • Data: 2015-11-07 08:53:28
    Temat: Re: Debil, kierowca autobusu jechał za szybko.
    Od: Trybun <i...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-11-06 o 17:07, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Trybun" napisał w wiadomości grup
    pl...
    wypadek-we-francji-do-konca-zachowal-przytomnosc-umy
    slu-zrobil-co-mogl

    > 99% tak naprawde ?
    >
    > Zwalniasz przed zakretem, gdy nie widzisz dalszej drogi ? Przed
    > wzniesieniem ?
    > A do ilu ?
    > ... a jak tam pielgrzymka bedzie stala ?
    >
    > Autobusu o jakas piracka predkosc nie ma co podejrzewac, ogranicznika
    > tam jakiegos na ~100km/h nie ma ?
    > Mysle, ze tej 100 nie przekroczyl, moze nawet wolniej jechal - w koncu
    > waska droga i zakrety.
    >
    > Osobowka by zahamowala na ~45m ... mniej wiecej sie pokrywa z
    > widocznoscia na wiekszosci zakretow.

    Jasne, na górskich serpentynach zawsze staram się jechać tak aby jakaś
    przeszkoda mnie nie zaskoczyła. Także na normalnej drodze przy zakrętach
    ograniczających widoczność nie naciskam na gaz.

    Akurat ustawianie na sztywno limitów prędkości niczemu nie służy, no
    bo w sumie każdy kierowca ma inne predyspozycje. Tego od omawianego
    autobusu nazywam piratem bo "pędził" grubo powyżej swoich (i
    prowadzonego przez siebie pojazdu) możliwości.