  • 1. Data: 2015-10-25 06:36:32
    Temat: Debil, kierowca autobusu jechał za szybko.
    Od: "Zenowtek" <j...@l...pl>

    Wypadek w Francji.
    Debil, kierowca autobusu jechał za szybko.
    Droga była zablokowana przez ciężarówkę,
    a kierowca autobusu nie zdołał wyhamować.
    http://tvp.info/22317346/kierowca-przezyl-tragiczny-
    wypadek-we-francji-do-konca-zachowal-przytomnosc-umy
    slu-zrobil-co-mogl

  • 2. Data: 2015-10-25 07:30:42
    Temat: Re: Debil, kierowca autobusu jechał za szybko.
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 25.10.2015 o 06:36, Zenowtek pisze:
    > Wypadek w Francji.
    > Debil, kierowca autobusu jechał za szybko.
    > Droga była zablokowana przez ciężarówkę,

    Nic tam w tekście nie ma mowy o takich zarzutach, czyżby powstały one w
    Twojej chorej łepetynie?
    Ile miał jechać, żeby ZAWSZE zdążyć wyhamować przed przeszkodą w poprzek
    drogi, ciągłe 20 km/h, czy mniej?

    KAPELUSZ PLONK WARNING !!!!

  • 3. Data: 2015-10-25 08:14:29
    Od: Czesław Wiśniak <k...@w...pl>

> [...]
    > http://tvp.info/22317346/kierowca-przezyl-tragiczny-
    wypadek-we-francji-do-konca-zachowal-przytomnosc-umy

    Spieprzaj trollu!

  • 4. Data: 2015-11-05 22:07:07
    Od: "Zenowtek" <c...@f...pl>

    > Nic tam w tekście nie ma mowy o takich zarzutach, czyżby powstały one w
    > Twojej chorej łepetynie?

    To nie moja łepetyna jest chora tylko twoja.
    Tak prostym językiem napisane i jeszcze nie rozumiesz.
    Niebezpieczny zakręt, zablokowany przez ciężarówkę i na nią wjeżdża autobus.

    > Ile miał jechać, żeby ZAWSZE zdążyć wyhamować przed przeszkodą w poprzek
    > drogi, ciągłe 20 km/h, czy mniej?

    Jechać z taka prędkością, aby ZAWSZE zdążyć wyhamować przed przeszkodą
    w poprzek drogi.

  • 5. Data: 2015-11-05 22:16:34
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-11-05 o 22:07, Zenowtek pisze:
    > Jechać z taka prędkością, aby ZAWSZE zdążyć wyhamować przed przeszkodą
    > w poprzek drogi.

    Nie ma takiego wymogu.

    --
    Liwiusz

  • 6. Data: 2015-11-06 16:21:29
    Od: Trybun <i...@j...ru>

    W dniu 2015-10-25 o 06:36, Zenowtek pisze:
> [...]
    > http://tvp.info/22317346/kierowca-przezyl-tragiczny-
    wypadek-we-francji-do-konca-zachowal-przytomnosc-umy

    Raczej pirat z opaskami na oba oczy. Kto normalny aż tak pędzi że nie ma
    możliwości wyhamowania przed STAŁA przeszkodą która zatarasowała drogę...

  • 7. Data: 2015-11-06 17:07:45
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Trybun" napisał w wiadomości grup
    pl...
> [...]
    >
    >Raczej pirat z opaskami na oba oczy. Kto normalny aż tak pędzi że nie
    >ma możliwości wyhamowania przed STAŁA przeszkodą która zatarasowała

    99% tak naprawde ?

    Zwalniasz przed zakretem, gdy nie widzisz dalszej drogi ? Przed
    wzniesieniem ?
    A do ilu ?
    ... a jak tam pielgrzymka bedzie stala ?

    Autobusu o jakas piracka predkosc nie ma co podejrzewac, ogranicznika
    tam jakiegos na ~100km/h nie ma ?
    Mysle, ze tej 100 nie przekroczyl, moze nawet wolniej jechal - w koncu
    waska droga i zakrety.

    Osobowka by zahamowala na ~45m ... mniej wiecej sie pokrywa z
    widocznoscia na wiekszosci zakretow.

    J.

  • 8. Data: 2015-11-07 08:53:28
    Od: Trybun <i...@j...ru>

    W dniu 2015-11-06 o 17:07, J.F. pisze:
> [...]
    > waska droga i zakrety.
    >
    > Osobowka by zahamowala na ~45m ... mniej wiecej sie pokrywa z

    Jasne, na górskich serpentynach zawsze staram się jechać tak aby jakaś
    przeszkoda mnie nie zaskoczyła. Także na normalnej drodze przy zakrętach
    ograniczających widoczność nie naciskam na gaz.

    Akurat ustawianie na sztywno limitów prędkości niczemu nie służy, no
    bo w sumie każdy kierowca ma inne predyspozycje. Tego od omawianego
    autobusu nazywam piratem bo "pędził" grubo powyżej swoich (i
    prowadzonego przez siebie pojazdu) możliwości.

  • 9. Data: 2015-11-08 08:23:15
    Od: "Zenowtek" <c...@f...pl>

    > Nie ma takiego wymogu.
    > Liwiusz

    Mylisz się.
    Jest taki wymóg.
    Przeczytaj PoRD.
    1137

  • 10. Data: 2015-11-08 08:52:59
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-11-08 o 08:23, Zenowtek pisze:
    > Użytkownik "Liwiusz" <l...@b...tego.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

    > Mylisz się.
    > Jest taki wymóg.
    > Przeczytaj PoRD.
    > http://isap.sejm.gov.pl/DetailsServlet?id=WDU2012000
    1137

    Nie muszę, z faktu, że cytujesz cały kodeks jasno wynika, że nie wiesz o
    czym piszesz.

    A jeśli chodzi o linię orzeczniczą "że samochód w nocy ma jechać z taką
    prędkością, aby zahamować przed przeszkodą widoczną w światłach mijania"
    to tak, kiedyś tak było, ale linia ta już chyba szczęśliwie odeszła do
    lamusa.

    --
    Liwiusz