    Date: Wed, 04 Jun 2014 13:06:43 +0200
    From: Trybun <I...@j...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Day after day...

    W dniu 2014-06-03 20:20, J.F. pisze:

    > Akurat te pania kierowcy zatrzymali ... widac niepewnosc jazdy dala
    > sie zauwazyc.

    Powinna tych ORMOwców z zamiłowania podać do sądu za napaść. i
    molestowanie...

> [...]
    >
    > A wracajac do statystyki - owszem, pijani kierowcy powoduja tylko pare
    > % wypadkow, wiec jak juz tuskorzad wszystkich zwalczy, to nadal pare
    > tysiecy osob bedzie na drogach co roku ginelo.
    > Z drugiej ... czy pare % jezdzi na bani ? Bo jesli nie, to taki pijany
    > ma znacznie wieksza wypadkowosc ...
    >
    > Z trzeciej ... cos ze dwie probki statystyczne mielismy, ale jesli
    > drogowka wystawia cos 1.4mln mandatow rocznie, to zakladam ze mocno
    > pijanego przy tym nie przepusci (chyba ze za oplata).
    > A ze wykrywa ok 90 tys pijanych kierowcow samochodow rocznie, to znow

    Wiesz że gdy się patrzy na jakieś uznane dzieło malarskie to każdy je
    inaczej interpretuje. Katolik widzi diabła, abstynent pusty kieliszek
    itd.. Chcę przez to tylko powiedzieć że wy abstynenci widzicie zło w tej
    babce po kieliszku a zupełnie nie patrzycie na kierowców trzeźwych jak
    świnie którzy oddają w Polsce corocznie do ziemi kilka tysięcy swoich
    ofiar.
    W podsumowaniu - nie zaczynajmy ograniczać minimalizowania zagrożeń w
    wyniku których ginie bardzo dużo ludzi, od polowania na czarownice. A
    już zbrodnią wręcz że ktoś kreuje rzeczywistość w ten sposób że te
    polowania przesłaniają wszystko inne co złego dzieje się na drogach. .