  • Data: 2012-02-20 21:05:01
    Temat: Re: Dawne numery AUS i alarmowe (9xx)
    Od: Grzexs <g...@g...usu-n-to.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > 60 milionów z miliarda potencjalnie dostępnych, to jest 6% wykorzystania.
    > W dwudziestoleciu liczba telefonów wzrosła o rząd wielkości. W następnym
    > już tak nie będzie (bo niby po co?). Ale cyfrę jakąś dołożą, to niemal
    > pewne, chyba nawet oficjalnie zapowiedziane. Więc alokacja będzie na
    > poziomie jednego procenta lub poniżej. Uzasadnienie: jak się za coś
    > zabierają nieudacznicy, to zawsze tak się kończy. To był wariant
    > optymistyczny. W pesymistycznym planistom numeracyjnym może się udać
    > wykończenie całej telefonii. Wtedy nie będzie numerów, będą tylko tylko
> [...]

    Ja bym wykonał coś w rodzaju komasacji. Np. dawne województwa chełmskie,
    lubelskie, zamojskie i bialskopodlaskie - do jednej strefy, uwalniamy 3
    dwucyfrowe prefiksy. Podobnie ostrołęckie, łomżyńskie i podobne puszcze,
    coś w okolicach Bieszczad i może jakieś okolice Sieradza. Bez ruszania
    wielkich miast, a może nawet zmieniając tylko jedną cyfrę w numerze
    stacjonarnym dałoby się co nieco wycisnąć z obecnego planu.

    --
    Grzexs