  • Data: 2012-02-20 09:19:52
    Temat: Re: Dawne numery AUS i alarmowe (9xx)
    Od: "L501 aneryS" <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:slrnjk32e2.pdk.jaros@falcon.lasek.waw.pl...
    > Chyba Koszalina, nie Szczecina. I dlaczego na szczęście? Pomysł, by
    > jakieś pieprzone 49 stref numeracyjnych zabierały wszystkie cyfry od
    > 1 do 9 jest ogólnie porypany. Dawno powinny zostać zmienione, by zwolnić
    > tyle cyfr, ile się da. Im wcześniej, tym lepiej. Teraz już za późno --
    > najlepiej po prostu zliwkidować (podział geograficzny w numeracji, nie
    > telefony w ogóle).

    Mamy jeszcze jedną, dobra okazję, by to uporządkować.Nie wiem, na ile to
    jest prawdą, że do numeru ma jeszcze dojść jedna cyfra, ale jeśli, to należy
    to wykorzystać. Nie wysłowię się na razie w jaki sposób to porozdzielać, bo
    nie mam akurat "weny", ale pwiem, że np. chodzi mi o "scalenie" numeracji
    komórek, aby nie była porozpieprzana po całym zakresie (tu 5xx..., tu
    6xx..., tu 7xx..., a tu 8xx...). ITD.