  • Data: 2013-06-22 00:40:46
    Temat: Re: Darujcie sobie internet z ORANGE.
    Od: "Anerys" <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:51c4133c$0$1466$65785112@news.neostrada.pl...

    > Z tym ze ja to znam tez z drugiej strony Odry.

    Yy... że tak spytam, z tej bardziej, czy mniej zachodniej? :))

    > Chce pan lacze 512k ? To musi pan kupic CIR co najmniej 128k. 1/4.

    Jak bym był bogaty, to bym wykupił CIR większy, niż "szypkość" "macieżysta"
    (orty celowe), a następnie coś bym wymyślił... jeszcze nie wiem co, źle mi
    się w tym upale myśli...

    > No i i to rozsadne, bo skoro klient chce szybko, to klient musi zaplacic.

    Czytaj - dać się wyruchać. Przypomniało mi się, jak NASK, w sytuacji, gdy
    łącza zaczęły się zapychać, zamiast kupować nowe, to podwyższył ceny.

    > Nawiasem mowiac to ten CIR w TP byl gwarantowana przepustowoscia w sieci
    > FR do "routera brzegowego". A jakie lacza mial router brzegowy

    Czyli ewidentnie pole do nadużyć. Wiem, że przy fizycznym interfejsie
    (chodzi o relację wartości) np. 2Mbit/s, potrafiono sprzedać 3 CIR-y po 1
    Mbit/s...

    > do internetu, tego TP juz nie gwarantowala.

    Było to żałośnie mało... Większość z nas ma większe swoje łącze, niż całość,
    czym kręciła Tepsa. Pamiętam, jakie hece miałem na SDI, jak do USA rypło
    łącze, nominalnie nie wiem, 8, czy 10Mbps, a przewalili cały kraj na 2Mbit
    (czyli coś, z którego powodu Netię spuściłem na drzewo) i tylko pingi
    przechodziły ledwo-ledwo... Juz nie pamiętam, czy na SDI były w ogóle jakieś
    CIRy, ale dużo tego widziałemw innych miejscach i wydawało mi się to
    niedorzeczne, surrealistyczne...

    PS Pardon za literówki, ale nie mam siły ich teraz poprawiać...