  • Data: 2013-06-22 21:29:14
    Temat: Re: Darujcie sobie internet z ORANGE.
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 22 Jun 2013 17:14:50 GMT, Jarosław Sokołowski napisał(a):

    > Warszawa, to już nie zadupie. A modemów 600. Ludzi za to ze 3 miliony
    > (w strefie 22), więc jeden na 5 tysięcy. Albo inaczej -- mniej niż pół
    > minuty na twarz.

    jak odejmiesz 1/3 wtedy za mlode, albo za stare, 90% ktora nigdy nie
    korzystala, to i teraz nie musi, polowe ktora chcialaby, ale nie stac
    ich, kolejnych co mieli w pracy, wiec nie musza placic w domu, to sie
    tych minut robi akurat tyle, aby miesieczny rachunek wyszedl
    przyzwoity :-)

    Nie wiem - praktycznie nie korzystalem z TP, bo mialem wlasne, ale
    ludzie narzekali ze dodzwonic sie nie mozna chyba dopiero pozniej, jak
    troche tych uzytkownikow sie wychowalo ..

    > Też miałem. Ale o takich, to w ogóle nie ma co gadać -- śladowe ilości.

    Tylko ze we wroclawiu bylo 180 modemow, te "sladowe ilosci" w pol
    milionowym miescie mogly istotnie zwiekszyc liczbe dostepow :-)

    > Nie trochę, bo tam gruba pyta z tych włókien środkiem leci.

    A nie kilka wlokien ?
    I tylko na niektorych liniach - przynajmniej wtedy ?

    > Nie. A co to było?

    Chyba pomylilem i to telewizja byla - jakas lokalna, Bydgoszcz
    bodajze, czy okolice, zrobili sobie gre w statki przez telefon i na
    antenie, ludzie do nich masowo dzwonili ... az im TP zablokowala
    telefon, bo ci ludzie blokowali wszystkie lacza miedzymiastowe.
    Cos 16 sztuk :-)
    Takie czasy byly, tyle tych linii bylo i wczesniej wystarczalo,
    a wiec zaden swiatlowod. (a moze ? 2M w sam raz).

    > Stara kupiecka zasada -- trzeba jojczeć, w jakiej to paskudnej branży
    > przyszło działać -- same wydatki, trzeba wydać tysiące, żeby zarobić
    > grosze i tak w kółko. Tymczasem energetycy kładąc świtłowody chyba nawet
    > nie wiedzieli, że to będzie coś warte

    Mogli nie wiedziec. Ale u nich troche inna zasada - miedz droga, szklo
    tanie - nie wiem czy u nich to jest jakies istotne podniesienie
    kosztow. Na szczescie ktos im podpowiedzial jakie druty maja ciagnac.

    >(ale oni za to muszą labidzić, jaka podła robota, to przesyłanie prądu).

    Kto wie, moze i podla, slupy trzeba postawic, transformator, druty
    pociagnac - tysiace zlotych zainwestowac, a klient potem wysmrodzi co
    miesiac 30zl i narzeka ze drogo :-)

    A te ludzie to w ogole nieuzyte - prad chca miec, ale slupow na polu
    to nie ...

    > We wzmiankowanych latach biznesmeny też kazali sobie strony robić
    > i adresy email drukować na wizytówkach. Jak się takiemu coś wysłało,
    > to potrafił w trakcie następnego spotkania tydzień później mówić
    > "email? nie wiedziałem, ale jak tylko wrócę do biura, to ściągnę".

    Widac byly juz inne czasy i te wredne baby ogladaly te wszystkie
    ciuchy, ogladaly, zdjecia piekne, duze, a transfer lecial.

    A firma hostingowa tez jakas nieuzyta - wynajmuje serwer z
    podlaczeniem 100Mb/s, a po przetransmitowaniu 500MB ucina transfer ...

    J.