eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyDane techniczne 0-100km/h - jak oni to mierzą ? (wiarygodność !)Re: Dane techniczne 0-100km/h - jak oni to mierzą ? (wiarygodność !)
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!goblin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neost
    rada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Date: Mon, 06 Oct 2014 17:22:42 +0200
    From: Trybun <I...@j...com>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:24.0) Gecko/20100101 Thunderbird/24.6.0
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Dane techniczne 0-100km/h - jak oni to mierzą ? (wiarygodność !)
    References: <5431090e$0$12632$65785112@news.neostrada.pl>
    <m0tit9$8g9$1@node1.news.atman.pl>
    <1...@p...pl.invalid>
    <m0trjo$hog$1@node1.news.atman.pl>
    <5432993c$0$25084$65785112@news.neostrada.pl>
    <5...@p...pl.invalid>
    <5432a435$0$3180$65785112@news.neostrada.pl> <m0uanv$8hg$1@dont-email.me>
    In-Reply-To: <m0uanv$8hg$1@dont-email.me>
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Antivirus: avast! (VPS 141006-0, 2014-10-06), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Lines: 25
    Message-ID: <5432b3bf$0$12640$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 31.61.140.17
    X-Trace: 1412608959 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 12640 31.61.140.17:2595
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2546208
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2014-10-06 16:59, masti pisze:
    > Trybun wrote:
    >
    >> Dokładnie odwrotnie - jedziesz na piątce 80-120 i chcesz wyprzedzać, i
    >> co masz robić? Redukować biegi gdy bardzo często podczas takiego manewru
    >> liczy się każda sekunda?,
    > to Ty redukujesz w trakcie wyprzedzania?
    > Redukuje się przed manewrem i rozpędza tak by wyjechać na lewo już na
    > większej prędkości. Właśnie z tego biorą się problemy, że ktoś zabiera
    > się za wyprzedzanie ze zderzaka poprzedzającego, wyjeżdża na lewo z tą
    > samą prędkością co wyprzedzany a dopiero potem kombinuje.
    > A potem narzekanie, że 200KM nie wystarcza. A 21KM malucha wystarczało
    > tylko trzeba to robić z głową.
    >

    Teraz już nie, gdy przesiadłem się z Mustanga na Vectrę (115KM) to
    właśnie takie redukcja był koniecznością. Teraz mam turbo diesla, nie,
    nie 200KM a 1,5L i 90KM, jednak już to wystarczy że nie ma potrzeby
    redukowania biegów na niższy. Za kapitalistyczne USA nie można go zmusić
    do ruszenia z piskiem opon, ale za to nie ma potrzeby redukowania na
    niższy bieg przy wyprzedzaniu mocne wciśnięcie gazu na 5tce przy
    100-120 nie powoduje przydławienia a skok i wyrywanie do przodu. W
    Vectrze odwrotnie - nawet w miarę lekkie wciśnięcie gazu przy ruszaniu
    powodowało pisk opon. Za to wyprzedzanie przy 100-120 wymagało długiego
    wkręcania na obroty.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: