-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!goblin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neost
rada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
Date: Mon, 06 Oct 2014 17:22:42 +0200
From: Trybun <I...@j...com>
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:24.0) Gecko/20100101 Thunderbird/24.6.0
MIME-Version: 1.0
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Dane techniczne 0-100km/h - jak oni to mierzą ? (wiarygodność !)
References: <5431090e$0$12632$65785112@news.neostrada.pl>
<m0tit9$8g9$1@node1.news.atman.pl>
<1...@p...pl.invalid>
<m0trjo$hog$1@node1.news.atman.pl>
<5432993c$0$25084$65785112@news.neostrada.pl>
<5...@p...pl.invalid>
<5432a435$0$3180$65785112@news.neostrada.pl> <m0uanv$8hg$1@dont-email.me>
In-Reply-To: <m0uanv$8hg$1@dont-email.me>
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Antivirus: avast! (VPS 141006-0, 2014-10-06), Outbound message
X-Antivirus-Status: Clean
Lines: 25
Message-ID: <5432b3bf$0$12640$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 31.61.140.17
X-Trace: 1412608959 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 12640 31.61.140.17:2595
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2546208
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2014-10-06 16:59, masti pisze:
> Trybun wrote:
>
>> Dokładnie odwrotnie - jedziesz na piątce 80-120 i chcesz wyprzedzać, i
>> co masz robić? Redukować biegi gdy bardzo często podczas takiego manewru
>> liczy się każda sekunda?,
> to Ty redukujesz w trakcie wyprzedzania?
> Redukuje się przed manewrem i rozpędza tak by wyjechać na lewo już na
> większej prędkości. Właśnie z tego biorą się problemy, że ktoś zabiera
> się za wyprzedzanie ze zderzaka poprzedzającego, wyjeżdża na lewo z tą
> samą prędkością co wyprzedzany a dopiero potem kombinuje.
> A potem narzekanie, że 200KM nie wystarcza. A 21KM malucha wystarczało
> tylko trzeba to robić z głową.
>
Teraz już nie, gdy przesiadłem się z Mustanga na Vectrę (115KM) to
właśnie takie redukcja był koniecznością. Teraz mam turbo diesla, nie,
nie 200KM a 1,5L i 90KM, jednak już to wystarczy że nie ma potrzeby
redukowania biegów na niższy. Za kapitalistyczne USA nie można go zmusić
do ruszenia z piskiem opon, ale za to nie ma potrzeby redukowania na
niższy bieg przy wyprzedzaniu mocne wciśnięcie gazu na 5tce przy
100-120 nie powoduje przydławienia a skok i wyrywanie do przodu. W
Vectrze odwrotnie - nawet w miarę lekkie wciśnięcie gazu przy ruszaniu
powodowało pisk opon. Za to wyprzedzanie przy 100-120 wymagało długiego
wkręcania na obroty.
Następne wpisy z tego wątku
- 06.10.14 17:44 Ghost
- 06.10.14 18:01 Axel
- 06.10.14 19:17 Mateusz Bogusz
- 06.10.14 19:40 Cavallino
- 06.10.14 19:57 Olekx
- 06.10.14 20:12 RoMan Mandziejewicz
- 06.10.14 20:44 Ghost
- 06.10.14 20:48 Ghost
- 06.10.14 21:35 Tomasz Pyra
- 06.10.14 21:36 Tomasz Pyra
- 07.10.14 00:48 RoMan Mandziejewicz
- 07.10.14 00:55 Lewis
- 07.10.14 01:38 Tomasz Pyra
- 07.10.14 08:48 Ghost
- 07.10.14 09:46 RoMan Mandziejewicz
Najnowsze wątki z tej grupy
- Odcinkowy Pomiar Prędkości. NIELEGALNY w Polsce!!! Nie daj SIĘ!
- Z cyklu POJEBANA UE: samochody elektryczne nie mogą być tanie i dobre
- Czy turbiny muszą "mielić" ptaki? ;-)
- Fiaciki Panda
- Toyota zmniejsza produkcję elektryków do MILIONA a Volvo jednak będzie SPALINOWE
- Tesla
- rozstaw 5 x 112 mm
- Hej, Shreku!
- Dlaczego dochodzi do pożarów hulajnóg?
- Re: Dlaczego dochodzi do pożarów hulajnóg?
- Stardax.eu
- Normalny, wolny, biały człowiek
- Wzór
- Polska-Chorwacja 650zł elektrykiem
- odrdzewiacz do amelinium
Najnowsze wątki
- 2024-09-14 Canon 550D
- 2024-09-14 Odcinkowy Pomiar Prędkości. NIELEGALNY w Polsce!!! Nie daj SIĘ!
- 2024-09-14 Warszawa => Menadżer Okręgu <=
- 2024-09-14 Łódź => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-09-14 Warszawa => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=
- 2024-09-14 Warszawa => Technical Leader (Java Background) <=
- 2024-09-14 Gdynia => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-09-14 k.o.mendant
- 2024-09-12 Z cyklu POJEBANA UE: samochody elektryczne nie mogą być tanie i dobre
- 2024-09-13 dodanie karty graf zawiesza komp
- 2024-09-13 Sezon grzewczy kurła
- 2024-09-13 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-09-13 Warszawa => Mid Account Manager <=
- 2024-09-13 Warszawa => QA Engineer <=
- 2024-09-13 Białystok => Frontend Developer (Angular area) <=