eGospodarka.plGrupypl.comp.programmingDalsze podwyzszanie poziomu edukacji w dziedzinie informatykiRe: Dalsze podwyzszanie poziomu edukacji w dziedzinie informatyki
    From: Andrzej Jarzabek <a...@g...com>
    Newsgroups: pl.comp.programming
    Subject: Re: Dalsze podwyzszanie poziomu edukacji w dziedzinie informatyki
    Date: Tue, 14 Jun 2011 04:32:32 -0700 (PDT)

    On Jun 14, 11:59 am, Paweł Kierski <n...@p...net> wrote:
    > W dniu 2011-06-14 12:35, Stachu 'Dozzie' K. pisze:
    > [...]
    >
    > Nie tylko przesuni cie "g ra-d ", ale r wnie "w bok". Magister
    > informatyki nie musi wg mnie mie znajomo ci realnie u ywanego
    > j zyka programowania. In ynier - tak, i to lepiej wi cej ni jednego.

    A magister inżynier? :)

    Bardzo często przy produkcji oprogramowania nie ma miejsca dla takiego
    "magistra", co to tylko będzie "projektował". Osobiście też uważam, że
    to idiotyczne podejście.

    No chyba że założymy, że właściwa kariera dla magistra informatyki to
    praca na uczelni jako asystent w zespole prowadzącym badania w temacie
    "P=NP" i pod tym kątem ma być ustalane zapotrzebowanie na magistrów
    informatyki.