eGospodarka.plGrupypl.comp.programmingDalsze podwyzszanie poziomu edukacji w dziedzinie informatyki › Re: Dalsze podwyzszanie poziomu edukacji w dziedzinie informatyki
  • Data: 2011-06-15 11:05:43
    Temat: Re: Dalsze podwyzszanie poziomu edukacji w dziedzinie informatyki
    Od: "R. P." <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-06-14 16:37, A.L. pisze:

    > Ale musi wiedzec co to "Paryz". Takie argumenty jak twoj obsmiewane sa
    > od lat.

    Nie zgadzam sie. Sam piszesz - _wiedziec_ co to "Paryz". To tylko
    wiedza. Nie inteligencja. Inteligencja, umiejetnosc szybkiego uczenia
    sie, umiejetnosc logicznego myslenia - to sa kompetencje, ktore sa
    potrzebne programiscie. Ja tez nie znam wielu stolic panstw na pamiec.
    Po huk mi to? Nie ma sensu ladowac wiedzy encyklopedycznej do glowy. Jak
    bede potrzebowal, znajde sobie. Tylko trzeba wiedziec gdzie szukac - po
    to jest wlasnie inteligencja.